zondag 6 mei 2018

"Tienminutenkaartje" met Share What You Love - Simpel-Op-Zondag#31


Oh, ik vind het echt over heerlijk om heel lang te "tutten en frutten" op een kaart, er allerlei techniekjes op los te laten en te genieten van het opbouwen van een totaalplaatje... Maar soms heb ik ook gewoon zin in een lekker fris, clean, simpel kaartje!

Dit is er zo eentje... Ik ben echt maar zo'n tien minuutjes bezig geweest!


Gewoon niet te lang nadenken, een leuk spontaan achtergrondje maken, en daarop dan een gesneden vierkantje waarop ik de tekst heb gestempeld


Voor zulke kaartjes pak ik graag naar de Notecards & Envelopes: Voorgevouwen stevige kaartjes, met meteen een passend luxe enveloppe daarbij. Meteen klaar om "aan de stempel" te gaan!


En voor zulke tienminutenkaartjes  heb je niet perse veel spulletjes nodig. Ook als beginner is dit heel makkelijk te doen! In het "Just Getting Started Bundle"zit eigenlijk alles wat je nodig hebt. En het leuke is dat je hier de Very Vanilla Notecards & Envelopes er gratis bij krijgt! 

Meer informatie over de Just Getting Started Bundleaanbieding en alle andere opties lees je HIER....


Om wat diepte te creeeren in deze eenvoudige kaart heb ik op een restje nog eens de gebruikte takjesstempel afgedrukt en deze "Fuzzy"uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. Zo maak je dus gewoon je eigen embellishments!

Met een paar materialen kun je toch al zo veel leuks! Varieren maar! (dat is nou precies waarom ik stempelen zo ontzettend leuk vind!)


Van het bijpassende envelopje heb ik de flap zelf bestempeld, zodat deze er exact bij past. Hoe makkelijk om te doen, maar het maakt zo'n kaartje wel net helemaal AF! Ik heb steeds de stempel eenkeer beinkt en dan drie keer afgedrukt. Zo krijg je donkerdere en lichtere takjes.


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Love What You Do*
Papier: Notecards& Emvelopes Very Vanilla*
            Cardstock: Very Vanilla*
Inkt: Old Olive*, Grapefruit Grove*
En verder: Mini Dimensionals
Alle producten met een * zitten in de Just Getting Started Bundle!

Tot snel!
Annette

Nieuw: Bemachtig uitlopende producten voor het te laat is!
Kijk hier voor alle informatie
Last-Chance Products



Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
Woensdag 7 mei om 19.00 uur
Maandag 14 mei om 19.00 uur




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Wil jij graag de nieuwe Stampin'Up! catalogus ontvangen?? 

Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!