woensdag 16 mei 2018

Structuur en inkt met de Share What you Love Suite

De dagen vliegen voorbij en ai, zo is het ineens een dikke week later sinds mijn vorige blogpost! Naast de zeer drukbezochte markt van donderdag heb ik in deze afgelopen week nog een gave workshop gegeven aan een enthousiaste groep dames die regelmatig een  workshop bij de Kijkkast boeken, en daarna ben ik heel druk geweest met voorbereidingen voor een aantal leuke dingen waarover ik jullie binnenkort meer kan vertellen en tenslotte zijn vandaag, morgen en overmorgen gevuld met de altijd supergezellige maandelijkse Kijkkast CLUBWORKSHOPS! Maar goed, tussendoor heb ik evengoed heerlijk van het mooie weer genoten en... lekker ook hier en daar een uurtje stempeltijd voor mezelf ingelast! Soms zelfs lekker buiten!


Ik heb de spulletjes van de Share What You Love Suite bij elkaar in een mandje gelegd en ik merk dat ik deze materialen er telkens weer bij pak. Ze trekken me gewoon aan, de kleuren en designs, het is zo mooi, je kunt er heerlijk creatief mee zijn en alles werkt zo heerlijk samen! Er zit zo veel  bij de Suitebundles van deze maand dat je elke keer een andere combi kunt maken!
Deze keer heb ik lekker met structuur gewerkt door de Lovely Floral Embossingfolder er weer bij te pakken!
\

Deze is op ontzettend veel manieren te gebruiken. En daarnaast is ie ook gewoon ontzettend mooi!

De Statement of My Heartstempelset heb ik hier als achtergrondstempel gebruikt. Zo hier en daar lees je flarden van deze prachtige positieve tekst! Het geeft een leuk vintageachtig effect op deze kaart.

De bijpassende gekleurde pareltjes zorgen hier en daar voor een lief accentje op de bloemetjes. Zo fijn dat die kleur er zo mooi bijpast! De Suite is helemaal op elkaar afgestemd. Het scheelt zo veel gezoek naar de goede kleur of de juiste combi... Je kunt gewoon lekker onbekommerd mixen en matchen en genieten!

Tegelijkertijd kun je de producten ook heerlijk mengen met andere kleuren, materialen en stempels. Ook daar zal ik wat voorbeelden van laten zien! Hier heb ik bijvoorbeeld het zwarte cardstock toegevoegd. Dat geeft meteen een totaal andere sfeer aan de over het geheel gezien gematigde prachtige kleurenpalet.
Hier ben ik dus lekker helemaal los gegaan met de embossingfolder. Tegelijkertijd zijn de indeling en belijning van de kaart verder heel eenvoudig en strak. Daardoor komen de details juist het mooist uit.
Uit de Share What You Love Embellishmentkit haalde ik een leuk uitgesneden label, een clipje en twine waarmee ik een mooi groepje maakte. Deze Kit krijg je, net als de Statement of The Heart stempelset,  helemaal gratis bij de Gotta Have It All bundle. Denk er wel om dat deze aanbieding allen deze maand geldt!
Op het sierlijke label stempelde ik een tekst en wat bloemetjes uit de Love What You Do stempelset. Ook onder het label steken een paar gestempelde takjes uit. Dat geeft een pittig accent en zo komt het zwart ook weer terug.
Omdat het paneeltje Very Vanilla kleurig is, en het label wit is vond ik het leuk het wit heel subtiel terug te laten komen. Dat heb ik gedaan door het fijne witte draad aan de clip en door het smalle witte strookje dat aan de rechterkant van het paneel uitsteekt. Zo'n heel klein element kan de zaak
net in evenwicht brengen!
Ook het designpapier uit de Suite, het Share What You Love Specialty Designer Series Paper (wat een mond vol he?) heb ik iets bewerkt om het nog mooier bij elkaar te laten passen. Maar het prachtige parelmoereffect zit al gewoon op het papier hoor. Prachtig he! Het schittert mooi subtiel in het licht!

Hoe ik de structuur zo heb gemaakt en hoe ik het designpapier bewerkt heb vertel ik in een van de video's in de speciale Share What You Love Facebookgroep die ik daarvoor heb gemaakt. Wil je hier ook bij komen? In deze blogpost lees je hoe het werkt!


Morgen mag ik na wat verplichte klussen lekker weer wat kaarten maken met deze Suite. Tijdens mijn stempeluurtje van vanmiddag had ik al weer bergen ideeen. Tsja, zo gaat dat ;o) Met deze Suite raak je gewoon nooit uitgespeeld denk ik! Daarbij heb ik ook nog eens een nieuwe "stempelgekte", maar ook daarover zal ik jullie binnenkort vertellen!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Love What You Do* , Statement of My Heart* 
Papier: Cardstock: Very Vanilla*, Basic Black, Restje Whisper White
             DSP Share WHat You Love*
Inkt: Grapefruit Grove*, Memento (zwart)
Embossingfolder: Lovely Floral*
Embellishments: Share What You Love Embellishmentkit* (Clip, Label en Wit twine) , Share WHat You love Artisan Pearls * , Bakers Twine Basic Black
( Producten aangegeven met een * komen uit de Gotta Have It All Bundle)
Tools: Big Shot, Stampin'Sponges

Tot snel,
Annette

Nieuw: Bemachtig uitlopende producten voor het te laat is!
Kijk hier voor alle informatie
Last-Chance Products


Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
  Maandag  21 mei om 19.00 uur
Maandag 28  mei om 19.00 uur

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Wil jij graag de nieuwe Stampin'Up! catalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!