vrijdag 18 mei 2018

Verslavend leuk: Finchies!!! met de Share What You Love Suite

Vandaag ga ik een van mijn kleine verslavingen bekendmaken... De Finchies!

 Inderdaad, het zijn stempelkaartjes.. maar dan kaartjes in een speciale vorm...
en met vooral een specifieke maat!
Zijn ze niet schattig?

 En zo ontzettend leuk om te maken... Als je eenmaal begint is het moeilijk om te stoppen...
Dat komt vooral door het formaat! Je kunt op zo'n klein kaartje zo heerlijk "frutten"!
Finchies zijn kaartjes van vier inches hoog, en twee inches breed. De vouwlijn zit aan de bovenzijde, zodat je ze neer kunt zetten. Ook zit er altijd een leuke "topper" op! Je kunt vijf a zes Finchies uit een vel a4 cardstock halen. De naam Finchie is een afkorting van Four INCHes!
Voor deze Finchies maakte ik een inktig achtergrondje met kleuren die passen bij de Share What You Love Suite..., bestempelde dit met verschillende stempels uit de set Love What You Do en beinkte de randjes.

Op de videopagina voor de mensen die deze maand bij de Kijkkast van de Share What You Love Suite aanbiedingen gebruik maken leg ik stap voor stap uit hoe ik de achtergrond gemaakt heb.

Elke kaartje is iets anders, maar overal komen wat stukjes van de Pearlized Doilies terug...
en enkele strookjes gescheurd en gesponsd designpapier uit de Share What You Love set...

Vervolgens kwam er een mooi ovaal op dat ik stanste met de Stitched Shapes Framelits. Hierop stempelde ik het bloemtakje uit Love What You Do, en kleurde dit een beetje in met de Aqua Painters.

Tenslotte stempelde ik de tekst "Made With Love"uit de set Make A Difference, en ponste dit uit met de 3/4 inch Circelpons. 

Het ovaal en het tekstje bevestigde ik met Dimensionals op de kaartjes.

De toppers maakte ik met de Circle Tab pons. Hier om heen knoopte ik een klein stukje Copper Trim. De uiteinden hiervan heb ik een beetje in de breedte open getrokken, wat een leuk speels effect geeft!
En zo maak je een setje kaartjes die leuk zijn om bij kadootjes te doen, in een pakje dat je geeft of verstuurt, aan een bos bloemen, in het broodtrommeltje van je man of kind, of.... gewoon "voor de heb"... Ze zijn namelijk ook superleuk om te verzamelen of te ruilen!
De Share What You Love Suite is ook hier weer helemaal op z'n plaats. Ik houd zo van de veelzijdigheid en sfeer van deze suite! Je kunt deze Suite deze maand bestellen in drie pakketten, met alleen in mei gratis producten. Het is een genoegen om mee te werken! Je kunt HIER alle info vinden over deze aanbieding en de pakketten! En deze maand staat deze suite in de spotlights op mijn blog en maak ik dus diverse voorbeelden!


Finchies, echt verslavend, ik maakte er al veel, en er zullen ook nog heel veel van deze kaartjes volgen! 
Lijkt het je leuk om het ook eens te proberen?

Wat heb ik gebruikt?
Stempels: Love What You Do* , Make A Difference*
Papier: Cardstock: Mint Macaron en Rich Razzleberry uit het Share What You Love Cardstock Pack*, Shimmery White
             DSP:  Share What You Love DSP* 
Inkt: Grapefruit Grove*, Mint Macaron, Rich Razzleberry, Memento Black
Dies: Stitched Shapes Framelits
Pons: 3/4 inch Circle, Circle Tab
Embellishments:Copper Trim, Pearlized Doilies* 
Tools: Silicon Craft Sheet, Stampin'Spritzers, Stampin'Sponges
Producten met een * komen uit de Gotta Have It All Bundle

Tot snel!
Annette

Nieuw: Bemachtig uitlopende producten voor het te laat is!
Kijk hier voor alle informatie
Last-Chance Products


Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
  Maandag  21 mei om 19.00 uur
Maandag 28  mei om 19.00 uur

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Wil jij graag de nieuwe Stampin'Up! catalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen

5 opmerkingen :

  1. ik zag ze en ben al verliefd. ben zelf inderdaad ook altijd gek op kleine kaartjes. zoals gewoonlijk heb je dit super mooi gemaakt. echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk die kleine kaartjes.......
    Om bv bij een bos bloemen of een cadeautje te doen.....
    Grappig maatje, ik ga het ook eens proberen......
    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog nooit van gehoord...Finchies...ze zijn wel errug leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaartjes! Gave combi, prachtige achtergrond! Precies waar jij zo goed in bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kayleigh Haring20 mei 2018 om 01:06

    Beautiful little pieces of art! Great inspiration with this suite!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!