donderdag 3 mei 2018

Diagonale Splitkaart met Share What You love!

Nadat ik zelf al heerlijk bezig was geweest met deze nieuwe serie materialen, kon ik het niet laten om zodra het kon ook met mijn workshopgasten aan de slag te gaan met de fantastische Share What You Love Suite!

Toen we gisteren dan ook een gezellig Stempelmomentje hadden, hebben we kennis gemaakt met deze mooie nieuwe spulletjes!


De kleuren en designs vielen meteen heel erg in de smaak! Hier zie je in een kleine VIDEO een indruk van die gezellige ochtend ;o) 


We maakten een Diagonale Splitkaart deze keer. Geen ingewikkeld project, maar wel een heel erg leuk model met veel leuke mogelijkheden om hem aan te kleden en te decoreren. Daar hebben we ons dan ook lekker mee uitgeleefd ;o)

Wat is het toch geweldig als alles zo mooi matcht, en ook de watercolorlook van de stempels EN het Designer Series Paper zijn prachtig! 

Wist je trouwens dat dit papier, net als heel veel ander DSP van Stampin'Up! met de hand gemaakt is? Daarmee bedoel ik dat de ontwerp(st)er echt met pen en penseel het papier heeft getekend en ingekleurd met inkt en water. Dat papier is vervolgens gedrukt, met heel veel aandacht voor de speciale watercolordetails en de schitterende kleuren, wat ze dan ook zo mooi maakt!


Om de basiskaart zit een "belly band"die je er zo af kunt schuiven. Ook de band is bestempeld. Het paneel is in laagjes gestempeld en op de belly band vast gemaakt.


Na het afschuiven van de belly band zie je nog meer van het prachtige Designer Series Paper. Het heeft prachtige parelmoerglans op een groot deel van de vellen. Zie je hier de bloemen oplichten? Echt supermooi!


De kaart vouwt diagonaal open. Leuk he, net even wat anders!

 Binnen in de kaart is ook gestempeld. Een mooie tekst! Er zitten in de stempelset  Love What You Do diverse bloemen, takjes, watercolorvlekjes/achtergrondjes, en prachtige teksten die je eindeloos kunt combineren met elkaar, maar ook met andere stempelsets!

Bij de bloemen die ik op het paneeltje stempelde heb ik een mooi glimlaagje aangebracht met de Wink of Stella Glitterbrush. Dat past zo mooi bij het Designpapier!


De spulletjes die ik gebruikt heb komen allemaal uit de supercomplete Gotta Have It All Bundle! Een prachtig pakket van perfect op elkaar afgestemde, supermooie en veelzijdige stempelproducten die alleen deze maand als pakketten met gratis extra's te koop zijn!.


De eerste pakketten zijn dan ook al weer besteld door een paar liefhebbers. Tsja, dat heb je als je gezien hebt hoe mooi deze Suite in het echt is!


Het leuke is ook dat ik voor deze kaart weliswaar vooral groentinten heb gebruikt maar dat ook heel anders kan. Enfin, daar hoop ik zeker deze maand nog het nodige van te laten zien!


Mocht je er over denken of deze Suite misschien ook iets voor jou is... maar weet je nog niet zo goed wat je er allemaal mee kunt? Naast de voorbeelden die ik deze maand hier op mijn Kijkkastblog laat zien, komen er ook een leuke en exclusieve inspiratievideo's aan die exclusief voor de mensen gemaakt worden die deze maand een van de drie Share What You Love PoductBundles bij de Kijkkast bestellen. Dan heb je sowieso een berg originele ideeen en tips tot je beschikking en kun je er optimaal creatief plezier aan beleven!

Wat heb ik gebruikt?
Stempels: Love What You Do*
Papier: Cardstock: Very Vanilla*, Tranquil Tide, Crumb Cake
             Designer Series Paper: Share What You Love*
Inkt: Basic Black, Pear Pizzazz, Tranquil Tide
Embellishments: Bakers Twine, Very Vanilla, Wink of Stella Glitterbrush
Tools: Stampin'Trimmer, Sponge Daubers
Producten met een * komen uit de Gotta Have It All Bundle. Je leest HIER alle info over de bundels!

Tot snel!
Annette
Nieuw: Bemachtig uitlopende producten voor het te laat is!
Kijk hier voor alle informatie
Last-Chance Products


Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
Woensdag 7 mei om 19.00 uur
Maandag 14 mei om 19.00 uur




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Wil jij graag de nieuwe Stampin'Up! catalogus ontvangen?? 

Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!