maandag 20 februari 2017

Stijlvolle eenvoud met Avant Garden, en nieuwe Sale-A-Brationkadoos verkrijgbaar!

 We hebben hier thuis een lekker druk weekend gehad, aangezien we drie kinderen hebben die jarig zijn in dezelfde week! Dat hebben we gisteren allemaal gevierd, met vrienden en familie, zelfgebakken taart en hapjes en veel mensen die gezellig bleven eten! Inmiddels is alles weer opgeruimd en aan kant, en ga ik even zitten om jullie weer even een "maaksel" te laten zien!

Vandaag een kaartje dat ik maakte met een Sale-A- Brationset. Mocht je dol zijn op gratis sets zou ik zeker doorlezen tot het eind, want er komen nieuwe Sale-A-Brationsets bij! Wat een leuk nieuws!
Ik ging vandaag aan de slag met slechts een stempelset: Avant-Garden! Het mag op het eerste gezicht misschien een wat minder opvallende stempelset zijn... ik ben er helemaal weg van! De eenvoud is bedrieglijk! Je kunt met deze set namelijk zo ongelooflijk veel! Deze keer een simpel maar toch stijlvol voorbeeld.




Deze keer heb ik gewerkt met rustige kleuren in combinatie met het warme rood van de kleur Cherry Cobbler. Wat een frisse combinatie!


Ik wilde de bloemstelen wat langer hebben dus stempelde ik de steeltjesstempel twee keer achter elkaar. Met Photopolymer stempels is dat natuurlijk heel makkelijk! Daarna stempelde ik de blaadjes er bij. Heel simpel!
De bloemen zelf kregen een 3-d effect door ze eerst gewoon te stempelen, daarna op een los stukje papier nog eens te stempelen en deze "fuzzy" uit te knippen. Alle bloemen kregen ook meeldraadjes met de daarvoor bestemde stempel. De uitgeknipte bloemen plakte ik vervolgens met Dimensionals ietsje verspringend op de eerst gestempelde bloemen. Zo worden ze mooi vol en volumineus.

Naast de strook maakte ik met behulp van de Simply Scored Scoring Tool aan weerszijden twee rillijnen. Een klein detail met een groot(s) effect, want het maakt het kaartje meteen veel sjieker.

Tenslotte stempelde ik nog wat spettertjes en op een ander stukje papier de tekst, die ik vervolgens uitstanste met de Stitched Shapes Framelits. Daarna layerde ik ze nog eens op een rond stukje Cherry Cobbler dat ik uitstanste met de Layered Circle Framelits. Dit zorgt voor het subtiele kartelrandje.

** Voor meer voorbeelden met deze set klik je {HIER} en er komen er nog meer!**



En ja, er is mooi nieuws, want vanaf morgen 21 februari komen er drie extra Sale-A-Brationsets bij waaruit we mogen kiezen! En zulke leuke!!


Als eerste deze superleuke stempelset Reverse Words!


Leuke moderne stempels waar de watercolorlook weer in te zien is, die een gaaf resist effect heeft en die geweldig te combineren is mt heel veel andere sets en allerlei leuke technieken!



Dan iets geweldig leuks voor de liefhebbers van glitter!

 Wauw, supermooi glitterpapier, in precies de goede lentekleurtjes!!! Bermuday Bay, Sweet Sugarplum, en Mint Macaron!

Volop glamour dus! Maar natuurlijk ook heel gaaf om in details te verwerken!

En tenslotte hebben we nog eens  een supermooie en tijdloze stempelset!


Met de stempels Make A Medaillion kun je diverse ombinaties maken, je kunt ze als 2-stepstempels gebruiken, je kunt er embellishments mee maken of juist je eigen achtergrondpapier! Met de bijpassende kleine decoratiestempels en de teksten maak je je creatie helemaal compleet

Je ziet het, het is nu NOG lastiger om te kiezen! Of... je spaart ze gewoon allemaal bij elkaar! ;o)


Je weet het inmiddels vast wel, bij elke bestelling vanaf 60 euro mag je tijdens de Sale-A-Bration (tot 31 maart 2017) een gratis geschenk  ( vanaf 120 euro 2 kadoos etc) uitkiezen uit de speciale folder, en vanaf morgen kun je ook uit deze geschenken kiezen!

Aanstaande maandag doe ik weer een (mee-)bestelling! Zo kun je verzendkosten uitsparen. Maar natuurlijk kun je op elk moment ook een individuele bestelling doen! Neem gerust contact op als je vragen hebt!

Wat heb ik voor mijn kaart gebruikt:
Stempels: Avant Garden (SAB)
Papier: Cardstock: Sahara Sand, Shimmery White, Cherry Cobbler
Inkt: Cherry Cobler, Basic Black, Old Olive, Sahara Sand
Dies: Stitched Shapes Framelits; Layered Circle Framelits
Tools: Simply Scored Scoring Tool, Wink of Stella Glitterbrush Clear, Paper Snips
En verder: Snail Adhesive, Stampin'Dimensionals.

Tot snel!
Annette




Image result for So Very Much Sale a Bration





Van 4 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration! Dat betekent feest en gratis producten!
In deze periode betaal je bij de Kijkkast bij een bestelling vanaf 60 euro geen verzendkosten!

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: 
Maandag 27 februari om 19.00 uur
Maandag 6 maart om 19.00 uur

Enthousiast over alle nieuwe producten en kan of wil je niet kiezen?
 Neem dan deel aan de  Kijkkast-Paper&RibbonShare
  
Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado, twee extra gratis stempelsets,  een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 

Ben je ook zo toe aan nieuwe stempelinspiratie?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!