donderdag 16 februari 2017

Gezellige Kipjes in Countrystijl, met Hey Chick

** Laatste nieuws:
Er zijn weer aanvragen gekomen voor nieuwe Kijkkast-StempelClubgroepen,
 op donderdagochtend en donderdagmiddag! 
Zodra er minimaal drie deelnemers zijn per groep gaan ook deze Clubs van start!
Heb je zin om mee te doen, laat het me dan snel weten!
Je Kijkkast-Clublidmaatschap biedt vele voordelen,
waaronder korting, exclusieve workshops,  nieuwe technieken en heel veel gezelligheid! 
Voor meer informatie:{KLIK}**

Gisteren las ik dat de stempelset Hey Chick (de set met de gezellige kipjes!)  wereldwijd de meest gekozen set is van de Sale-A-Bration van dit jaar! Niet zo gek hoor, want ze zijn onweerstaanbaar leuk!

Vandaag heb ik een kaartje met deze stempelset, gemaakt in countrystijl, door de kleuren en de combinatie met de prachtige Hardwood stempel voor de achtergrond heb je de basis voor dat sfeertje zo te pakken!


Een paar speels gestapelde laagjes en het kippengaas patroon dat ik maakte door de Hexagon Embossing Folder als stempel te gebruiken (heel licht afgedrukt, als detail, als je goed kijkt zie je het op de volgende foto...) dragen daar natuurlijjk ook aan bij.


De kippetjes zelf heb ik ingekleurd met de Watercolorpencils en daarna uitgewerkt met de Aquapainters. De kleuren  komen op het Sahara Sand kleurige Cardstock mooi uit.

Natuurlijk heb ik de randjes een beetje opgeruwd en flink gesponsd.


De tekst heb ik op een los stukje cardstock gestempeld.Deze komt ook uit de Hey Chick set. Een stukje Burlap Ribbon heb ik er om heen geslagen en vastgeniet. Dat vormt een leuk detail. tenslotte heb ik de tekst vastgestrikt aan het bakerstwine in de kleur Cherry Cobbler, dat ik een paar keer om de kaart gewikkeld heb. Alle onderdelen versterken de sfeer van de kaart.

Een simpel maar lief geheel vond ik. Maar ook heb ik al bonte, melige, feestelijke en andere werkstukjes gemaakt met deze vrolijke set.

De Sale-A-Bration is inmiddels halverwege, dus je hebt nog enkele weken om deze set gratis uit te kiezen bij je bestelling vanaf 60 euro! Mis ze niet!

Natuurlijk laat ik mijn andere voorbeelden ook nog zien! Je kunt met deze beestjes alle kanten op, mede dankzij hun hoge meligheidsgehalte en gezellige, vrolijke uitstraling.

Zo genoeg "gekakeld" voor vandaag... ik ga snel nog even zelf aan de stempel voor dat mijn Clubworkshop van vanavond weer begint!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Hey Chick (SAB), Hardwood
Papier: Cardstock: Crumb Cake, Sahara Sand, Cherry Cobbler
Inkt: Basic Black, Soft Suede
Embossingfolder: Hexagons Dynamic Impressions
Kleurmedium: Watercolor Pencils, Aqua Painters
Embellishments: Bakers Twine Cherry Cobbler, Burlap Ribbon
Tools: Papersnips, Stampin Sponges, Handheld Mini Stapler (retired)
En verder: Snail Adhesive

Tot snel!
Annette




Image result for So Very Much Sale a Bration



Van 4 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration! Dat betekent feest en gratis producten!
In deze periode betaal je bij de Kijkkast bij een bestelling vanaf 60 euro geen verzendkosten!

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: 
Maandag 20 februari om 19.00 uur
Maandag 27 februari om 19.00 uur

Enthousiast over alle nieuwe producten en kan of wil je niet kiezen?
 Neem dan deel aan de  Kijkkast-Paper&RibbonShare
  
Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado, twee extra gratis stempelsets,  een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 

Ben je ook zo toe aan nieuwe stempelinspiratie?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!