zaterdag 28 januari 2017

Pastel Vintagekaartje met Special Reason

Deze blogpost kan ik niet beginnen zonder eerst dank te zeggen voor de vele lieve, fijne, waarderende reacties op mijn vorige post. Hartverwarmend en soms ontroerend om te lezen, zowel in de reacties hier op het blog als prive. Erg lief! Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen dus dat doe ik dan ook maar niet. Ik was er in ieder geval erg blij mee! Nogmaals: Dank jullie wel!

Vandaag heb ik voor jullie een Vintagekaartje dat ondanks de gebruikte pastelkleuren en de bloemen een klein beetje stoer is....


De prachtige bloemen komen uit de set Special Reason en de Stylish Stems Framelits. Met beiden is iets speciaals aan de hand: De bloemenstempels geven een heel mooi grungy effect doordat er lichtere en donkerdere delen in zitten, een beetje onregelmatig verdeeld. Heel erg mooi! De Framelits kun je op diverse manieren combineren en in laagjes verwerken en er zitten zowel open als dichte dies bij die bij de stempels passen, en bovendien is er een bloem waarmee je de achtergrond kunt laten doorschijnen, zoals je ook hier ziet bij de achterste bloem.


Een supermooi effect!

 De ondergrond is lekker stoer, met veel Timeless Texturesstempels en bruine tinten inkt die het lekker stoer maken, maar ook is met behulp van de Faded Stamping techniek een mooi subtiel laagje gestempeld met de strepen van de Brushstrokes stempel waarin het zachte roze (Pink Pirouette) terugkomt.


De roze, paarse en bruine kleuren combineren erg mooi samen! Perfect Plum is een prachtige, zachte kleur Paars en het lieve roze maakt hem nog wat zachter. In combinatie met het Early Espresso en Very Vanilla krijgt het een wat meer vintage look.

Alle randjes zijn gesponsd met inkt, ook van de bloemen. Dat zorgt er voor dat ze net iets meer bij elkaar afsteken en alles wordt net wat minder "zoet".


In de Special Reasonset zitten ook diverse mooie, bruikbare teksten in een mooi klein lettertype. Het gebruikte labelstansje komt weer uit de Stylish Stems set. Een heel complete bundel dus!

Het prachtige lint heb ik helemaal gratis gekregen, want dit is een Sale-A-Brationgeschenk! De naam is Metallic Ribbon Combo Pack, en je krijgt als je dit kiest zowel een rol met Goud als met Zilverlint. Het is prachtig soepel lint, makkelijk te strikken met precies de goede breedte. Een echte aanrader!


Weer een heel complete en veelzijdige set, die samen met de framelits als bundle te bestellen is met tien procent korting! En ik was nu weliswaar even heerlijk in een vintagebui, maar na het maken hiervan kriebelen mijn handen al om ook andere mogelijkheden van deze schitterende bloemen te laten zien! Ik ben er namelijk heel enthousiast over: Bloemenstempels maar dan net weer anders dan alle andere bloemen....Volgens mij is dit een set waar ik echt nooit op uitgekeken raak!

Morgen gun ik mezelf een heerlijk zondagochtendje stempelen! Eens kijken wat daar weer uit komt rollen ;o) .....Ga je ook nog iets maken dit weekend?

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Special Reason, Timeless Textures, Brushstrokes
Papier: Cardstock: Early Espresso, Perfect Plum, Pink Pirouette, Very Vanilla\
Inkt: Early Espresso, Crumb Cake, Perfect Plum, Pink Pirouette
Dies: Stylish Stems Framelits Dies
Embellishments: Metallic Ribbon Combi Pack (SAB), Pearl Basic Jewels
Tools: Big Shot, Die Brush, Sponge Daubers
En verder: Stampin'Dimensionals, Fine Tip Glue, Snail Adhesive

Tot snel,
Annette


Image result for So Very Much Sale a Bration


Van 4 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration! Dat betekent feest en gratis producten!
In deze periode betaal je bij de Kijkkast bij een bestelling vanaf 60 euro geen verzendkosten!

Enthousiast over alle nieuwe producten en kan of wil je niet kiezen?
 Neem dan deel aan de  Kijkkast-Paper&RibbonShare

Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado, twee extra gratis stempelsets,  een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: 
Maandag 30 januari om 19.00 uur
Maandag 6 februari om 19.00 uur

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!