dinsdag 17 januari 2017

"Dotten" met inkt en de set:So Very Much D-INKT!-sdag#38

Kliederen met inkt is natuurlijk sowieso al leuk, maar nog leuker is het natuurlijk met een nieuwe gratis stempelset!

Ik ging voor deze kaart dan ook dubbelfijn aan het werk met de Sale-A-Bration-stempelset So Very Much!


Zoals de naam al doet vermoeden een set om bedankkaartjes  (of -doosjes, -tasjes etc...) mee te maken. De meest opvallende stempel is dan ook het met grote sierlijke letters geschreven woord THANK YOU. Deze tekst is op zichzelf al een sierelement op je kaarten. Een echte blikvanger!

Bij dit grote woord zitten dan ook nog een aantal zinnetjes om de tekst af te maken. Dit maakt de set meteen voor heel veel situaties inzetbaar.

Hier heb ik de grote tekst twee keer afgedrukt met Versamark. De eerste keer heb ik hem bestrooid met Whisper White Embossingpoeder... de tweede keer met zilverkleurig Embossingpoeder. De beide afdrukken heb ik net een klein stukje laten verspringen en dat geeft meteen al een mooie diepte werking. Om de stempelafdrukken precies te plaatsen waar ik ze wilde hebben gebruikte ik de Stamp-A-Ma-Jig.

Hierna ben ik met diverse koele kleuren inkt en de Aquapainters gaan dotten. Dat wil zeggen dat je kleine dotjes inkt op je papier maakt. Door het water lopen ze iets in elkaar over. Erg makkelijk en erg leuk om te doen! Vooral met wat fellere kleuren. Niet te erg bij nadenken, gewoon kliederen ;o)

Daarna ben ik wat extra kleur gaan toevoegen door tussen de ruimtes van de letters te gaan inkleuren met Tempting Turquoise inkt, een van de kleuren die ook in de achtergrond voorkomt.


Daarna nog een beetje Pacific Point om de letters nog duidelijker te laten uitkomen....

Zij lijken nu omhoog te komen uit de ondergrond.


Ik heb een van de leuke "subtekstjes"uit de set gekozen en deze gestempeld en geembost op een stukje Cucumber Crush Cardstock. Dit heb ik uitgeponst met de Classic Label. Ook ponste ik een labeltje met deze pons uit een stukje Pacific Point. Beide labeltjes plakte ik op de kaart, nadat ik op deze plaats eerst een flinke hoeveelheid van het Metallic Thread Silver had geplakt. De labeltjes plakte ik bij de zijkant  en wat uitstak knipte ik af. Een Rhinestone Basic Jewel-steentje als simpel accentje maakt het af.

Dit deel van de kaart heb ik gemat en op de kaartbasis geplakt. Natuurlijk allemaal in bijpassende kleurtjes.


Met 1 stempelset kun je dus al heel veel doen. OOK, of misschien wel JUIST als dat een tekst is. Dat vind ik wel een uitdaging eigenlijk! Met deze set kun je zoveel kanten op, en zoveel stijlen maken, dat dat in dit geval heel makkelijk is. Daarbij is er altijd wel een reden om iemand te bedanken... en met deze set heb je een prachtige basis daarvoor. Dus mocht je iets bestellen en een Sale-A-Brationkado mogen uitkiezen, dan is dit een echte aanrader!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: So very much (SAB)
Papier: Cardstock: Pacific point, Tempting Turquise, Cucumber Crush, Shimmery White
Inkt: Mint Macaron, Tempting Turquoise, Pacific Point, Cucumber  Crush, Versamark
Pons: Classic Label
Embellishments: Embossingpowder White & Silver, Metallic Thread Silver, Rhinestone Basic Jewels
Tools: Stamp-A-Ma-Jig, Embossing Buddy, Heattool, Aquapainters
En verder:  Tear&Tape Adhesive, Snail Adhesive

Tot Snel!
Annette

TImage result for So Very Much Sale a Bration
Van 4 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration!
In deze periode betaal je bij een bestelling vanaf 60 euro geen verzendkosten!

Enthousiast over alle nieuwe producten en vind je het moeilijk te kiezen?
Doe dan mee met de Kijkkast-Paper&RibbonShare

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: 
Maandag 23 januari om 19.00 uur
Maandag 30 januari om 19.00 uur

Is jouw goede voornemen: Meer creativiteit en meer inspiratie???
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)



Vind je Stampin'Up! ook zo gaaf en zou je ook graag voortaan je producten 20 tot 25 procent korting willen kopen en nog meer leuke voordelen willen hebben? Dat kan! Kom in ons gezellige team! Ik vertel je er geheel vrijblijvend graag alles over..... Wat algemene informatie vind je alvast HIER

2 opmerkingen :

  1. Really pretty effect!! Thank you for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bettina de Bakker22 januari 2017 om 20:51

    Wat een schitterend effect en prachtige kleuren! De diepte in de letters is geweldig! Bedankt voor de uitleg!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!