zondag 29 januari 2017

Brighter Days to come.... met Beautiful You! Simpel-op-Zondag#28

Een van de sets uit de voorjaarscatalogus die we nu al een klassieker mogen noemen is de bijzondere stempelset Beautiful You!

Een set die zich perfect leent voor de wat strakkere, stijlvolle kaarten!

Een set, anders dan andere sets! 


Er zitten ook leuke veegjesstempels bij de set waarmee je de dames kunt "inkleuren"met stempels en natuurlijk nog meer leuke dingen kunt doen, maar voor het voorbeeld van vandaag heb ik de Aquapainters genomen, in combinatie met inkt, en zo de afbeelding ingekleurd. 

Houd je ook van mooie, moderne kaarten, dan is dit een prachtige set om in je collectie te hebben. De teksten vind ik  samen met de afbeeldingen, maar ook op zichzelf, helemaal geweldig en deze zal ik zeker vaak gebruiken voor vriendinnen ed! Daarbij ben ik gewoon heel enthousiast over de schetsachtige tekenstijl van de afbeeldingen en de mooie gecombineerde lettertypes!



De kleur geel wordt door veel mensen weinig gebruikt, maar is prachtig te combineren. Hier met het Basic Black komt het zachte geel, ik heb So Saffron gebruikt, prachtig tot z'n recht. 

En welke kleur kun je nou beter nemen voor een kaart waarmee je iemand toewenst dat er snel "zonniger tijden"aan zullen breken!

Ik heb het kleurtje o.a. terug laten komen in een Enamel Shape bij de tekst. Volgens mij een gevalletje  van : Simpel maar Doeltreffend!

Houd je van deze stijl? Ik heb pas nog voor een zeer enthousiaste groep dames een workshop mogen samenstellen met deze set als uitgangspunt, waarbij we er allerlei verrassende dingen mee hebben gedaan! Het was een laaiend succes mag ik wel zeggen. Het waren namelijk 7 jonge dames/meiden die nog nooit gestempeld hadden en bij wie het kaartenmaken een nogal oubollig imago had, maar dat is nu na deze workshop, en na het zien van de hippe voorbeelden die ik meehad, echt wel voorbij ; Ze hebben ronduit genoten en geweldige werkstukken gemaakt! Als ik er aan terugdenk krullen mijn mondhoeken nog steeds omhoog ;o) 

Deze workshop kan ik nogmaals bij jou thuis komen geven! Een andere stijl kan natuurlijk ook! Stuur gerust even een mail of berichtje, dan kunnen we altijd overleggen wat jullie willen!


Door het rest van het paneel "leeg" te laten en het op diverse laagjes cardstock te plakken, deels met Stampin'Dimensionals, "spreekt" het nog meer! Verdere decoraties zijn hier niet nodig.

Op 3 maart a.s. is er overigens ook een mini-workshop gepland met diverse stijlvolle kaarten in bijzondere, moderne designs. Niet alleen met deze stempelset dus, maar met uiteenlopende stempels. Er ziten diverse moderne technieken in verstopt!  Meer info hierover kun je vinden in de workshopagenda! EDIT: Er zijn nog maar enkele plekjes beschikbaar!

Enne..... we kennen allemaal wel iemand die we "Brighter Days"toewensen toch? Laten we met z'n allen afspreken in zulke situaties wat vaker een lief kaartje te sturen, of even langs te gaan! Juist op zulke momenten is het belangrijk te laten weten dat die persoon in je gedachten is... Gewoon DOEN!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Beautiful You
Papier: Cardstock: Whisper White, So Saffron, Basic Black
Inkt: Basic Black, So Saffron
Embellishments: Enamel Shapes Subtles
Tools: Aquapainters
En verder: Snail Adhesive, Stampin'Dimensionals

Tot snel!
Annette


Image result for So Very Much Sale a Bration


Van 4 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration! Dat betekent feest en gratis producten!
In deze periode betaal je bij de Kijkkast bij een bestelling vanaf 60 euro geen verzendkosten!

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: 
Maandag 30 januari om 19.00 uur
Maandag 6 februari om 19.00 uur


Enthousiast over alle nieuwe producten en kan of wil je niet kiezen?
 Neem dan deel aan de  Kijkkast-Paper&RibbonShare
  
Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado, twee extra gratis stempelsets,  een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



2 opmerkingen :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!