dinsdag 5 januari 2016

Nieuwe Catalogus en Sale-A-Bration staan online!



Ja hoor, het is zo ver: Ze staan er op!

In de rechter kantlijn kun je de afbeeldingen aanklikken en beiden online inkijken! Zowel de nieuwe Lente-/Zomercatalogus als de Sale-A-Brationfolder!

Heel veel kijkplezier!

De lijstjes die al ingeleverd zijn zullen besteld worden zodra dit kan. Ik blijf er voor op! Desnoods met hulp van koffie en luciferstokjes ;o)

LENTE-/ZOMERCATALOGUS


Zoals gewoonlijk is er op a.s. maandag weer een (mee-)bestelling maar ik kan me voorstellen dat je daar niet op kunt/wilt wachten. Dus VANAVOND (dinsdag!) gaat er een extra (mee-)bestelling uit! Je kunt tot 20.00 uur je lijstje aan me doorgeven. Vergeet niet voor elke 60 euro die je bestelt (en dat kan zowel uit de nieuwe catalogus als uit de jaarcatalogus) je GRATIS Sale-A-Brationkado aan me door te geven! ;o)



Tip: De Sale-A-Bration duurt van 5 januari tot en met 31 maart, maar let op: De producten die je ziet op de pagina's 16-19 van de SAB folder zijn slechts verkrijgbaar tot en met 15 februari!

Tip 2: Wil je niets over het hoofd zien en makkelijk een lijstje kunnen maken is een papieren versie van de catalogus veel prettiger Vraag hem gerust bij mij aan, ik heb er nog voldoende op voorraad!

Tip 3: Als je eenmaal gezien hebt hoe mooi de nieuwe catalogus is, wil je wellicht snel kennismaken met de producten. Boek snel een workshop, bij mij of bij jou thuis! In dat laatste geval kun je NAAST de SAB kadoos ook nog extra GRATIS producten verdienen!

Je mag me natuurlijk altijd even mailen, ook als je vragen hebt! annette.elias@quicknet.nl Ik help je graag!


And now.....Let's Sale-A-Brate! ;o)
SALE-A-BRATION

tot snel!
Annette

1 opmerking :

  1. Hihi....heb vanavond een Word bestand aangemaakt met tabellen en de dingen die ik erg leuk vind met bestelnummers erbij en de prijs....morgenochtend maar eens uitzoeken welke ik als eerste wil gaan bestellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!