vrijdag 6 maart 2015

Suikerzoete "Spekkie naar mijn bekkie"- tractatiezakjes :o)

Het is een wat gekke titel, maar ja, het dekt wel de lading ;o)

Soms zie je in een Stampin'Up!catalogus een nieuw product staan waar je op slag verliefd op wordt, en die je gewoon MOET hebben! De Mini Treatbag Thinlits Diesset was er zo eentje. Zelf met een stans het meest schattige kadozakje maken, dat leek me gewoon zo leuk om te doen! Aan zinnig, of bruikbaar dacht ik op dat moment nog niet eens, maar wat een "superkjoete" set!

Nou ja, die mooie set.... die kwam er natuurlijk... Mede dankzij een leuke bonus van Stampin'Up! (Ja, demo zijn is om vele redenen leuk!!) waardoor ik niet hoefde te kiezen en deze set meteen  kon meebestellen... En wat heb ik er inmiddels al een hoop plezier van gehad!

Het is altijd erg leuk om kleine weggeefkadootjes te maken, dus vandaag gebruikte ik deze dies-set om van het Best Year Ever Designer Series Paper heel eenvoudige zakjes te maken. Dit papier heeft heerlijke zomerse kleurtjes en ontzettend leuke grafische motiefjes en...het is gratis!  Je kunt dit vrolijke papier namelijk niet kopen maar wel als Sale-A-Brationkado uitkiezen bij een bestelling van 60 euro of meer!



Eigenlijk heb ik heel simpelweg de zakjes uitgestanst en in elkaar gezet en van de restjes wat bannertjes en een ovaal gesneden en gestanst. De lange bannerstrook heb ik een beetje gekruld en daarna heb ik onderdelen een beetje kriskras -"freestyle"- over elkaar heen gelegd en vervolgens voor een extra trendy look met een klein nietje vastgezet. Ik wilde het er een beetje "fuzzy" uit laten zien!

De leuke tekststempel komt uit de supertrendy "Best Day Ever" stempelset! Een echt heel leuke en veelzijdige stempelset met maar liefst 9 stempels... en je kunt kiezen uit de Woodmounted, Clearmounted of Photopolymere variant! Ook dit is een gratis-uit-te-kiezen Sale-A-Brationkado!



Zo maakte ik er een heleboel, maar voor ik van de hele stapel een foto heb kunnen maken, waren ze allemaal al weggegeven. Nou ja, bijna allemaal!

Dit zijn trouwens ook erg leuke projectjes om als tractatie te maken. Het is niet zo veel werk, en ziet er gezellig uit. Natuurlijk kun je de zakjes aan elke gelegenheid, thema, of jaargetijde aanpassen.

De leuke kleurtjes van dit vrolijk zoete papier zien er uitnodigend uit en ik vond dat prima combineren met SPEKKIES!



Maar ik zou mezelf niet zijn als ik met de stans niet wat verder was gaan experimenteren. Er kan vast meer mee toch? Inmiddels heb ik al diverse leuke nieuwe modellen hiermee bedacht en gemaakt.  Natuurlijk zullen er meer maaksels als voorbeelden voorbij komen, die allemaal gemaakt zijn met deze set.

De enorm veel leuke extra's die bij deze set zitten  -je krijgt maar liefst elf dies- zijn erg leuk om leuke effecten ( sierrandjes, doorkijkjes, decoraties etc) aan de kadozakjes te geven maar zijn ook als losse elementen weer top op bijvoorbeeld kaartjes of doosjes... Veel mogelijkheden dus! Kijk, daar houden we van ;o)

Dit projectje is dus voorbeeld van een heel eenvoudig iedereen-kan-het maaksel waarvoor je niet veel spulletjes nodig hebt! En het is snel en ontzettend leuk om te maken, en weg te geven.



Hee.... Ik krijg ineens trek in iets zoets... Mmm, hoe zou dat nou komen??

;o)

Tot snel!

Wat heb ik gebruikt?
Stempels: Best Day Ever
Inkt: Tangelo Twist
Papier: Cardstock: Whisper White
             DSP: Best Year Ever
Embellishments: Silver Mini Staples
Dies: Mini Treatbag Thinlits Dies
Ponsen: Extra Large Oval, 1 3/8 inch Circle
Tools: Handheld Stapler, Papersnips, Bigshot, Magnetic Platform, Bone Folder
En verder: Multi Purpose Liquid Glue

In Maart bij de Kijkkast:
* Laatste maand Sale-A-Bration! 
* Nu nog meer keuze uit vier extra gratis te verdienen geweldige Sale-A-Brationkadoos bij een bestelling vanaf 60 euro
* Extra Kado voor gastvrouwen die nog in de maand maart een Kijkkast-workshop plannen.
* Bij de Kijkkast nu geen verzendkosten bij een bestelling vanaf 60 euro!
* Verloting Kijkkast Kadobon twv 20 euro!
* Eerstvolgende (mee-)besteldag: maandag 9 maart a.s.




2 opmerkingen :

  1. Inderdaad Annette, SUPERKJOET! ;o)
    Wat weer een gezellige blogpost!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marianne van Dam6 maart 2015 om 22:24

    Erg leuk! Ik mocht er ook eentje ontvangen ;o) Die stans staat bovenaan mijn verlanglijstje! Jouw voorbeelden zijn heeeellll erg gaaf (laat je ze hier ook zien?) dus ik ben OM!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!