zondag 8 maart 2015

Subtiele lentekleurtjes.....

Toen het vorige week zo koud was had ik echt behoefte aan iets voorjaarderigs ( Ik weet het, dat is geen correct Nederlands ;o) en pakte ik dus een lekker lenteachtige  stempelset  en zachte kleurtjes.

Bloesems, dat is echt voorjaar! En ik kan echt niet wachten tot het voorjaar weer losbarst... Lekker weer,  nestelende vogels, fris groen.... Echt de mooiste tijd van het jaar!



De bloesemtak van de set Indescribable Gift vind ik echt ongelooflijk mooi!

Hier heb ik hem een watercoloreffect gegeven met frisse zachte lentekleurtjes...



Dit heb ik gedaan met een van de vele  techniekjes die met de Blendabilties mogelijk zijn. Ik heb hiervoor de nieuwe kleuren uit de voorjaarscatalogus gebruikt. Een geweldige aanvulling op de collectie. Ik hoop echt dat de Blendabilities weer heel snel verkrijgbaar zullen zijn.

Wil je ook kaarten in deze stijl en sfeer maken... dan kun je natuurlijk ook prachtig inkleuren met de Classic Inkten en een Aqua Painter. Ook prachtig!



Er zitten prachtige teksten bij deze stempelset, maar voor deze kaart heb ik toch een andere tekst gekozen. Eentje die past bij de gelegenheid waarvoor ik deze wil versturen. Deze tekst komt van de hostessset Bloom With Hope, en ik vond hem er perfect bij passen.

Hostess- sets kun je kopen van gratis-te-krijgen-hostesseuros, welke je kunt krijgen als je hostess bent voor een workshop bij je thuis, of als je een bestelling doet vanaf 200 euro ( en dat mag ook een bestelling zijn van jou en je vriendinnen bijvoorbeeld) OF als je mee doet met het SAB-onnement en.... hostesssets zijn veel lager geprijsd dan hun werkelijke waarde, wat dus nog eens extra leuk is...;o)




Met wat cardstock in bijpassende kleuren, wat ponsen en wat prachtig lint (satijn met  organza aan de randjes) voegde ik wat versiering toe, maar zonder de aandacht van de afbeelding af te leiden. Er zijn tenslotte wat subtiele spatjes toegevoegd met de Gorgeous Grungeset

Net toen ik vorige week tijdens een grauwe middag een foto wilde maken, brak de zon door... VOORJAAR! en.... die zon scheen precies in het Kijkkastje!

 (Ja, de Kijkkast bestaat echt, en daar worden de meeste foto's ook in gemaakt!)

Toeval bestaat niet toch?



Prachtig is ie, deze bloesemtak, en wat zal ik deze nog vaak gaan gebruiken! Er is zo veel mee mogelijk!



Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Indescribable Gift, Bloom With Hope, Gorgeous Grunge
Inkt: Memento Black, Pink Pirouette
Papier: Cardstock: Whisper White, Pink Pirouette, Smoky Slate
Blendabilities: Pink Pirouette, Wild Wasabi, Soft Sky
Ponsen: Extra Large Oval, Decorative Label
Embellishments: 5/8 inch Whisper White Organza Ribbon
Tools: Paper Snips, Stampin'Trimmer
En verder: Stampin'Dimensionals, Stampin'Glue Sticks




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!