zondag 26 september 2021

Creatieve achtergronden maken, met het Beautifully Penned DSP!

Op deze heuglijke dag, mijn mam is jarig, laat ik jullie even een paar vrolijke kaarten zien!

Deze kaarten gaan een klein beetje richting de Freestyle-stijl!

Ik gebruikte er het prachtige Beautifully Penned DSP voor! Dit papier is een Sale-A_Brationkado, en kan nog tot 30 september gratis worden uitgekozen bij een bestelling vanaf 60 euro!


Dit papier is uitgevoerd ik zwart met wit, en is voorzien van fraaie watercolor effecten en pentekeningen!


De motieven zijn helemaal afgestemd op het Hand Penned Petals productpakket! Deze heb ik er hier dan ook bij gebruikt. Een "Perfect match"!


De achtergrond maakte ik door het DSP te scheuren en te kleuren met inkt! Hierbij gebruikte ik de Blending Brushes.

Op dezelfde manier kleurde ik ook de gestempelde bloem, die ik vervolgens uitstanste met de bijpassende Menned Flowers Dies.

Als extra accent ponste ik wat bloemen uit Basic Gray cardstock met de Flowers & Leaves pons. In het hart van de bloem voegde ik een Matte Black dot toe.




Het is ontzettend leuk om zo te combineren met allerlei producten!

Je ziet dat alle onderdelen mooi in elkaar overvloeien, en het grijs zorgt voor een zacht contrast. Dit maakt de uitstraling wat liever en subtieler dan het toevoegen van zwart.

Het is zo een lekker vrolijke kaart geworden! Wat een schitterend Designpapier, en dan ook nog gecombineerd met een van mijn allerfavorietste stempelsets EN vrolijke frisse kleuren. Dat kan niet missen. ;o)

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Hand-Penned Petals
Papier: Cardstock: Basic White, Thick Basic White, Basic Gray
             DSP: Beautifully Penned DSP (SAB)
Inkt: Black Memento. Magenta Madness, Pumpkin Pie, Bermuda Bay, Gorgeous Grape
Dies: Penned Flowers Dies
Pons: Flowers & Leaves pons
Embellishments: Matte Black Dots

Tot snel!
Annette


***Zondag 3 oktober:
Samen-Stempel-Middag bij de Kijkkast!
Doe je ook mee?


Het grootste stempelfeest van het jaar!
Tot en met eind september: SALE-A-BRATION!
Verdien GRATIS prachtige stempelproducten -> INFO!


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 27 september  om 19.00 uur
Maandag 4 oktober om 19.00 uur



De Kijkkast-SEPTEMBER-actie: Gebruik de actuele hostesscode SP9ATYWY
en ontvang bij een bestelling vanaf 90 euro 
nu gratis een pakje CUTE STARS twv 9 euro!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Kies er vervolgens t/m eind september als extra kado 1 voordeelpakket GRATIS bij uit uit de Minicatalogus - ongeacht de waarde hiervan!
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!
Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de nieuwe catalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Binnenkort volgt Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!