maandag 18 december 2017

Muzikale kerstkaart in Vintage-collage stijl, met Musical Season

Aangezien ik nog heel veel kerstachtige kaartjes heb die ik hier nog niet heb laten zien, zul je er de komende week nog een aantal voorbij zien komen bij de Kijkkast!

Kaartjes met sets die je misschien al hebt, of die je, nu het net nog kan, misschien toch nog wilt hebben... (en dat kan nog want de Eindejaarsuitverkoop is nog in volle gang!) En er is meer leuks, waarover ik aan het eind van deze blogpost meer zal vertellen!



Deze keer heb ik voor jullie nog een kerstkaartje met een van de mooiste sets die deze keer in de najaarscatalogus staat/stond... Musical Season! Echt een van mijn favorieten is dat!

Hier heb ik er een collage-achtige kaart mee gemaakt, in een rustige vintage stijl
Op de achtergrond is heel veel te zien, maar door alles in rustige, ietsje stoere kleuren te houden is het toch een stemmig geheel gebleven!

Ik heb de diverse stempels uit de Musical Seasonset, samen met een aantal stempels uit de  Timeless Texturesset,  in de achtergrond verwerkt. Hierbij heb ik verschillende kleuren inkt gebruikt, maar allemaal in gedekte groene en bruine tinten.

Het instrument en de tak heb ik nogmaals gestempeld en uitgestanst met de Musical Instruments Dies, en nadat ik de randjes iets had aangezet met inkt en een sponsje heb ik ze iets verhoogd op de kaart geplakt. Van wat Linen Thread heb ik een strik gemaakt op het instrument.

Ook heb ik in de achtergrond een embossingfolder gebruikt voor het zwarte cardstock. Grappig dat de zo lieflijke Garden Trellis Embossingfolder zo heel stoer overkomt. Kleur doet nu eenmaal heel veel!

De schitterende tekst heb ik gestempeld en toen in strookjes gesneden, los van elkaar, en zo verhoogd op de kaart geplakt. Op deze manier is het niet alleen meer een tekst, maar heeft het ook echt sierwaarde.

Het is echt superleuk om zo te switchen met je kleuren en op deze manier ook eens lekker ongebruikelijke kerstkaarten te maken!

Over kerst gesproken, ik ben al helemaal in kerstsfeer! Niet alleen ben ik druk met mijn kerstopost bezig, maar ook ben ik aan ht nagenieten van de kerstmarkt van afgelopen weekend!

Hier een kleine sfeerimpressie!
 Op vrijdag en zaterdag vlogen de kadootjes en kaarten mijn kraampje uit! Gelukkig had ik thuis nog genoeg om het weer aan te vullen. De belangstelling was groot en er zijn ook meteen diverse workshopafspraken gemaakt! Maar het was vooral ontzettend gezellig en leuk om mensen te kunnen laten zien wat er allemaal met stempels mogelijk is!  Ook op de Kijkkast-Facebook-Pagina staan diverse foto's en een filmpje...

Mocht je nog iets nodig hebben aan stempelmateriaal, dan heb ik nog een paar tips!
1: Het Clearance Rack (koopjesrek) is aangevuld met supergave koopjes! o.a. een superleuke doosjesdie! En die stans voor een pop-up-kaart met ballonnen is ook super! Klik hier om een kijkje te nemen!
2: Ook de Eindejaars(uit)verkoop gaat nog heel even door! Nog een weekje en dan is het over en uit! Mis dus niet de kans om nog aan je favorieten te komen!
3: Ik doe morgenavond (dinsdag) om 8 uur een extra (mee)bestelling! Geef je bestel-wensen dus op tijd aan mij door!

Tussen alle kerstprojecten door zul je hier natuurlijk ook projecten gaan zien met de allernieuwste producten uit de nieuwe voorjaarscatalogus. Overigens ben ik de catalogi momenteel aan het versturen, dus mocht je er graag ook eentje willen ontvangen, stuur mij dan maar even een Berichtje, dan maken we dat snel in orde en kun je tijdens de kerst lekker bladeren ;o)

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Musical Season, Timeless Textures,
Papier: Cardstock: Soft Suede, Basic Black, Sahara Sand
Inkt: Early Espresso, Soft Suede, Crumb Cake, Sahara Sand, Old Olive, Always Artichoke, Basic Black
Dies: Musical Instruments
Embossingfolder: Garden Trellis
Embellishments: Linen Thread
Tools: Stampin'Sponges, Big Sho, Spnge Daubers
En verder: Snail Adhesive, Mini Dimensionals, Mini Glue Dots, Paper Snips

Tot snel!
Annette

Kom je ook naar de gratis feestelijke Make&Take-middag? 
Klik {hier} om je aan te melden!




Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
Dinsdag 19 december om 20.00 uur 
Zaterdag 30 december om 19.00 uur 
(laatste bestelmogelijkheid uit de herfst-wintercatalogus)
Maandag 1 januari 2018, om 19.00 uur
(eerste bestelmogelijkheid uit de nieuwe Lente-Zomercatalogus)



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!