vrijdag 8 december 2017

Last Minute Kerstkaarten maken? De Kijkkast helpt!

Oh oh, ik hoorde het de afgelopen week weer een paar keer...

"Ik had ZO graag mijn kerstkaarten zelf willen maken, maar het kwam er niet van, en nu heb ik geen tijd meer om nog wat te bedenken"...

Of..

"Ik heb wel wat kaarten gemaakt, maar veel te weinig!.."

Of...

"Ik wil zo graag hippe kerstkaartjes maken maar heb momenteel totaal geen inspiratie!"

Of...

"Dan moet ik zo veel spullen hebben, en ik weet niet waar ik beginnen moet!

Het is me wat! We weten allemaal hoe leuk en persoonlijk het is om een handgemaakte kaart te versturen en hoe leuk het is om te ontvangen. En dan is het zo jammer als het door tijdgebrek of wat voor reden dan ook, niet gelukt is. Maar het is nog geen kerst, en ik heb een idee om het op te lossen!

Naar aanleiding van de superpositieve reacties op een tweetal workshops die ik kort geleden heb gehouden is het plan ontstaan! In deze workshop maakten we namelijk een serie ontzettend leuke, makkelijk te maken, hippe, superkersterige, moderne, maar absoluut niet "simpel" uitziende kaarten en we decoreerden ook de bijbehorende enveloppen. Men ging er ook thuis enthousiast mee aan de slag en ik kreeg dan ook allerlei leuke foto's toegemaild! Dat bracht me op dit idee...Deze workshop heb ik verder uitgebreid en geschikt gemaakt om als thuis-workshop uit te voeren!! OOK als je maar weinig tijd hebt!

En ik heb daarom een speciale aanbiedingskit voor jullie samengesteld die alleen dit weekend geldig is!


Een Online Workshop, die je op je eigen moment en eigen tempo kunt maken. En, omdat het natuurlijk "last minute" is heb ik een compleet pakket gemaakt met alle materialen bij elkaar! Dat scheelt je alvast veel tijd en gedoe!

Stuk voor stuk zijn het leuke hippe kaarten in een fris, modern landelijke stijl, met een beetje folklore er in verwerkt en in een heel gave kleurcombinatie!

We gebruiken voor deze workshop slechts 1 stempelset, de ontzettend leuke, en superveelzijdige set Merry Mistletoe! Daarbij heb je alleen nog maar wat basisdingen nodig: een paar kleurtjes inkt, je schaartje en snijdmachine en dan verder alleen nog de workshop-materialenkit!

Een heel makkelijk te volgen, eenvoudige werkbeschrijving krijg je er bij. Deze krijg je toegemaild en kun je eventueel uitprinten als je dat fijn vindt.

De 20 verschillende kaarten, met 20 gedecoreerde enveloppen, kun je in 1 (mid)dagje maken, of bijvoorbeeld twee avondjes. Dat kan dus nog ruim voor de kerst gemaakt en gepost worden!

DE KIT:

De kit bevat de verbruiksproducten die je nodig hebt voor het maken van de 20 verschillende kaarten en enveloppen. Alle spulletjes zitten er bij!

20 Notecards & Enveloppen
Designpapier Merry Little Christmas, 12 dessins, 6 vellen van 6x12 inch
Bakerstwine: Old Olive
Bakerstwine: Basic Black
Foil Snowflakes
Solid Bakers Twine Basic Black
Linen Thread
Black Rhinestone Jewels
Cardstock:Whisper White
                  Old Olive
                  Basic Black
                  Crumb Cake
Jute Twine
Diverse Diecuts
Multi Purpose Liquid Glue
Stampin'Dimensionals
Mini Dimensionals
En uiteraard de beknopte maar duidelijke werkbeschrijving met foto's van elke kaart.



En dan heb je natuurlijk je Basics nodig:

De Stempelset Merry Mistletoe is onmisbaar. Deze is de basis van de workshop en de stempels uit deze set worden op verrassend veel wijzen gebruikt en gecombineerd. (meteen een bron van inspiratie!)
Verder heb je een schaartje en je papiersnijder nodig. Als je dat prettig vindt zijn ook mini Glue Dots handig om bij de hand te hebben.
En tenslotte de drie kleuren inkt, Basic Black, Old Olive en Crumb Cake (maar die zullen de meeste stempelaars al in hun collectie hebben).


Je krijgt je spulletjes per post thuisbezorgd in een brievenbus doosje. Meteen handig om daarin alles bij elkaar te houden! Je pakt het er zo bij als je even een uurtje hebt en maakt zo weer een aantal van die leuke hippe kaartjes! ;o) Heerlijke momentjes van ontspanning in de december-hectiek!

Wat kost het?

Je kunt voor je deelname aan deze Last Minute Kerstkaarten workshop kiezen uit twee opties.

Optie 1:
De complete materialenkit zoals hierboven beschreven, samen met de werkbeschrijving, kost slechts 35,50 euro exclusief verzenden!

Optie 2:
Wil je er meteen de supergave stempelset Merry Mistletoe (clear) twv 23 euro bij bestellen, betaal je voor de kit en de stempelset samen niet 58,50 euro maar slechts 49,50 euro, wat dus een korting van maar liefst 9 euro op de Workshopkit betekent! Dit is exclusief verzenden.

Na dat je je 20 hippe kaarten gemaakt hebt, heb je natuurlijk je stempelset over, en volop ideeen, inspiratie en voorbeelden om nog heel lang plezier van te hebben!

Natuurlijk kun je er ook eventueel de bijpassende inkten, Glue Dots of clearblocks bij bestellen als je deze nog niet hebt. Mocht je nog iets anders willen meebestellen kan dat natuurlijk ook. Vanaf een productbestelling van 50 euro (exclusief de workshopkit) zijn dit weekend bij de Kijkkast de verzendkosten helemaal gratis!

Dit aanbod geldt slechts tot en met maandag 11 december- 18.00 uur! EN... Zolang de voorraad strekt van de gebruikte materialen!

Je kit en evt verdere bestellingen worden je in de loop van de komende week (en natuurlijk zo snel mogelijk!)  toegestuurd of kunnen opgehaald worden.

Hoe meld je je aan?

Je kunt je eenvoudig aanmelden door voor maandag a.s.-(tot 18.00 uur, maar liever eerder), een mail te sturen naar de Kijkkast. Een link daarvoor vind je HIER! Ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op en dan komt het helemaal goed!

Er is niets leukers dan een zelfgemaakte kaart sturen of ontvangen. Een handgemaakte kaart is een stukje blijheid in een enveloppe! Ik help je er dan ook graag bij om dit mogelijk te maken!

Heb je vragen, mag je natuurlijk altijd even contact met me op nemen! Geen enkel probleem, ik beantwoord ze graag!

Doe je ook mee met deze workshop? Dat zou echt leuk zijn!

Tot snel,
Annette

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
Maandag 11 december om 19.00 uur

Maandag 18 december om 19.00 uur
(laatste bestelmogelijkheid voor de kerst)

Zaterdag 30 december om 19.00 uur 
(laatste bestelmogelijkheid uit de herfst-wintercatalogus)

Maandag 1 januari 2018, om 19.00 uur
(eerste bestelmogelijkheid uit de nieuwe Lente-Zomercatalogus)





en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
HERFST-WINTERCATALOGUS



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!