vrijdag 22 december 2017

Een "bright" verlicht kerstfeest met Brightly Lit Christmas



Vandaag reed ik met dochterlief nog naar een naburig dorp voor wat kleine boodschapjes en vervolgens reden we door de mist naar huis. Donker en mist, geen fijne combinatie, want het zicht was echt slecht... dus ik was erg blij toen we veilig thuis waren, bij de gezellige lampjes, kerstboom en kaarsjes!

Vandaag heb ik nog een "licht"kaartje voor jullie. Deze keer met een flinke dosis vintage.

Deze keer gebruikte ik een set met allerlei mooie straatlantaarns. Van die mooie nostalgische, met allerlei mooie ornamenten en decoraties, en geweldige dies er bij.

De naam is "Brightly Lit Christmas", en de dies zijn de Christmas Lamppost Thinlits.

De ondergrond bestaat uit een stukje Merry Music Designer Series Paper. Dit heb ik flink bewerkt. Het is eigenlijk helder wit papier met zwarte opdruk, maar met veel sponzen, stempelen met Timeless Textures en het distressen van de randen heeft het een gave "oude"look gekregen.

Ik ben flink "ruig"te werk gegaan, Gescheurd, gekreukt, geinkt.... Lekker bewerkt tot het naar mijn zin was...

De lantaarn is gestempeld, maar de kerstbanner en krans met strik heb ik op een los stukje cardstock gestempeld en uitgestanst. De krans en strik heb ik met mini dimensionals op de lantaarn geplakt, nadat ik de randjes licht beinkt had.


Het was leuk om de lamp "echt" licht te laten geven. Met een eenvoudige maskertechniek heb ik het lichtschijnsel en de schaduwen daar omheen vorm gegeven.

De lampglaasjes heb ik ingekleurd met een Stampin'Write Marker in de zelfde gele kleur, en daarna heb ik wat glans aan vgebracht met de Wink of Stella Glitterbrush

  En tenslotte heb ik wat kleine details aangebracht om het af te maken. Details maken vaak net de sfeer compleet en geven een leuk accentje. Hier deed ik dat door een groepje te maken met een uitgeponsd label, wat Burlap Ribbon, en wat bakerstwine.

Zijn jullie al klaar voor de kerst? Ik nog niet helemaal.... Morgen en overmorgen doe ik nog wat klussen, maar daarna ga ik twee dagen echt genieten van 100 procent familytime ;o) En wie weet is er ergens nog een verloren kwartiertje om wat te stempelen.... Ik kan het nu eenmaal moeilijk laten en de nieuwe stempelspulletjes lonken zo....;o)

Op de Kijkkast Facebookpagina is trouwens een leuke actie geplaatst waarmee je iets leuks uit de nieuwe catalogi kunt winnen....met een handgemaakte kaart er bij...  Altijd leuk toch? Je vindt hem {HIER} Veel Succes!!


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Brightly Lit Christmas, Timeless Textures 
Papier: Cardstock: Cherry Cobbler, Basic Back, Very Vanilla
             DSP: Merry Music Specialty Designer Series Paper
Inkt: Basic Black, Cherry Cobbler, Old Olive, Crushed  Curry
Dies; Chrismas Lamppost Thinlits Dies
Pons: Classic Label
Embellishments: Burlap Ribbon, Solid Bakers Twine Basic Black, 
Tools: Stampin'Write marker Crushed Curry, Wink of Stella Glitterbrush, Stampin'Sponges, Sponge Daubers, PaperSnips, Wink of Stella Glitterbrush, Post-its
En verder: Mini Dimensionals, Snail Adhesive, Mini Glue Dots

Tot snel!
Annette




Kom je ook naar de gratis feestelijke Make&Take-middag? 
Klik {hier} om je aan te melden!




Eerstvolgende (mee-)besteldagen:

Zaterdag 30 december om 19.00 uur 
(laatste bestelmogelijkheid uit de herfst-wintercatalogus)
Woensdag 1 januari 2018, om 19.00 uur
(eerste bestelmogelijkheid uit de nieuwe Lente-Zomercatalogus)






en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen





Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!