vrijdag 1 december 2023

December Nieuws bij de Kijkkast!

Poeh zeg, de maand november is werkelijk omgevlogen! En dan is het ineens DECEMBER! Wow!


De maand van lichtjes in het donker, de korte dagen, de lange avonden, de warme chocolademelk, de vele feestdagen en gezellige drukte!

Maar ook een maand die niet voor iedereen alleen maar leuk is. Als dat ook voor jou geldt, weet dan dat je niet alleen bent, en dat er velen zijn die je begrijpen. Ik wens je in ieder geval veel warmte en licht toe!

Voor ons stempelaars is het een maand van ..... ja... Kerstkaarten natuurlijk! We hebben ze al gemaakt, of zijn nog druk bezig! Of allebei, zoals in mijn geval geldt. Ik geniet er enorm van, en zit elke avond een poosje te hobbyen in mijn stempelhoek. om zoveel mogelijk verschillende kaarten te maken. Het verhoogt voor mij echt de kerstsfeer! Vorige maand heb ik meegedaan met de 30 dagen challenge. Hiervan heb ik nog niet alle maaksels geplaatst, dus dat ga ik zeker nog doen. Leuk voor de sfeer, en wie weet doe je er nog wat inspiratie uit op!

Maar denk ook vooral aan al die leuke homedeco projecten, de kerstornamenten, en de kadolabels die je met je stempelmaterialen kunt maken! Zelfgemaakt is altijd het leukst, en helemaal "hip, hot & happening", zoals dat dan heet ;o)

Maar er gaat in december nog meer gebeuren:


We nemen namelijk afscheid van de Mini Catalogus en kijken al een beetje vooruit naar de nieuwe!


Op 21 november zijn de uitlooplijsten bekend geworden. De lijsten van producten die we niet meer terug gaan zien in volgende catalogi. Vanaf dat moment gold er: Op is op! Veel items waren flink afgeprijsd, tot zelfs 60 procent. Er is inmiddels het een en ander uitverkocht, maar er is ook nog het een en ander over aan moois, en hier en daar zijn er nog wat extra kortingen toegepast. Het loont dus absoluut de moeite om nog eens een kijkje te nemen!

De afdeling uitlopende producten in de webwinkel vind je >>>HIER<<<!

En als je dan toch bezig bent ;o), vergeet dan het koopjesrek niet, want ook deze is de afgelopen maand lekker aangevuld. Superkoopjes! Je vindt ze >>>>HIER<<<<!

Er is inmiddels best veel op, maar er is ook nog een hoop moois, en vaak voor superlieve prijsjes! Wie weet ook leuke kado-ideetjes! Mocht je dat willen wees er dan op tijd bij, en bestel deze week nog, als je zeker wilt zijn dat je kado items nog voor de kerst binnenkomen, op tijd om onder de boom te leggen!

Kadootje van de Maand!


Ook voor de Decembermaand heb ik weer een leuk kadootje bedacht! Bij een bestelling vanaf 85 EN het gebruik van de Hostcode AYKN7GKQ krijg je deze maand een pakje Feestelijke Parels (in vier kleuren!) ter waarde van 8,50 euro. Dit geldt voor zowel Online bestellingen als voor Meebestellingen!

Nieuwe Mini-Catalogus in aantocht! 

Maar dan, vanaf 5 december, mogen wij als demonstratrices pre orderen uit de nieuwe komende voorjaars Mini Catalogus! Voorjaar lijkt nog zoooo ver weg, maar ik moet zeggen... als straks de kerstkaarten en kerstdrukte een beetje voorbij zijn, weet ik al dat ik er helemaal aan toe ben, en HEERLIJK ga genieten van al die mooie nieuwe frisse voorjaarsdingen! De komende maand zul je dan ook eerst zeker nog wat kerstprojecten zien, maar daarna ga ik geleidelijk over op alle mooie nieuwe dingen! Ik heb al heel wat leuks in huis, en mijn lijstje voor 5 december, als de preorder start, ligt ook al klaar!


Op 5 december bestel ik ook meteen de nieuwe Mini Catalogi, EN de Sale-A-Brationfolders. Ik bestel voldoende voor mijn vaste klanten en een paar extra. Wil jij ze ook graag hebben? Stuur mij een EMAIL, dan reserveer ik van beiden een exemplaar voor jou! Als ze binnen zijn kunnen ze hier opgehaald worden, maar opsturen kan natuurlijk ook. Ik hoor graag van je, en voorzie je met plezier van deze catalogus en folder! Deze zijn beiden geldig vanaf 4 januari!

Kadotip!

Wil jij graag een perfect kado geven aan een creatieveling, of iemand die met een creatieve hobby wil beginnen, maar weet je niet wat?
Bestel dan een Superkerstige Kijkkast Kadobon! 



Ik heb speciaal voor de feestdagen namelijk speciale "luxe" uitziende  kerstkadobonnen gemaakt, die ik dan ook nog eens superfeestelijk verpak, in transparant folie, samen met de komende mini Catalogus en Sale-A-Brationfolder, en pak dit vervolgens in feestelijk kerstpapier, en met een handgestempeld label er op, klaar om onder de boom te leggen!

Deze bon kan de ontvanger vervolgens inwisselen voor iets moois naar eigen smaak, uit de catalogus of van de website.
Deze Superdeluxe bonnen zijn te bestellen met een door jou zelf te bepalen waarde vanaf 20 euro

Natuurlijk zijn er ook "reguliere" Kijkkast-kadobonnen verkrijgbaar! Deze zijn te verkrijgen met een minimale waarde van 10 euro.

Opsturen kan ook!

Reserveer je bonnen uiterlijk 15 december! Dan kunnen we het allemaal nog tijdig in orde maken.



Digitaal "Open Huis"!




Zoals ik al vele jaren doe bij het starten van een nieuwe catalogus houd ik ook deze keer Open Huis om kennis te maken met al het moois dat er aan komt. Deze keer in Digitale vorm, Online dus, op mijn Kijkkast VIP Lounge Pagina! Zo kunnen mijn klanten en teamleden, ook uit andere delen van het land, of zelfs van over de grens, meedoen als ze dit willen. 

Ik smeer de Open Huis activiteiten uit over de maanden december en januari. In December introduceer ik alvast de producten die ik al ingekocht heb, en in januari ga ik daarmee verder. Showen, uitleggen, en natuurlijk creatief aan de slag, zodat je optimaal inspiratie op kunt doen en te weten komt wat je met al dat moois kunt doen en maken! En ohhhh wat is er, en komt er, veel leuks!

En natuurlijk vind je in de VIP Lounge ook de Bonus Projecten en heel regelmatig een gratis VIP workshop! Daarnaast deel ik hier als eerste de nieuwtjes, deel ik regelmatig een tip, en kun je je als VIP bijvoorbeeld als eerste aanmelden voor activiteiten en workshops.

Kortom het loont dubbel de moeite om lid te worden van mijn VIP Lounge! Wil je meer weten, lid worden, en je bij deze gezellige groep aansluiten? Dit kan op verschillende manieren! Je vindt HIER alle informatie!

Workshopnieuws!

Het waren een paar fantastische, enorm gevulde workshop-maanden bij de Kijkkast, en in december doe ik het daarom even iets rustiger aan. Nou ja, rustiger….?
Morgen staat er nog een Stamp-A-Stack workshop op het programma, volgende week een techniekenworkshop, en daarna heb ik nog een week vol Clubworkshops, maar dat was het dan wel voor december ;o) 
Natuurlijk blijf ik stempelen, maar even een lege agenda hebben lijkt me ook wel even een heel fijn vooruitzicht! Dus je ziet vast nog genoeg van mij, en ik zal nog genoeg te doen hebben, maar zonder moeten en zonder strakke planning ;o)



Maar daarna gaat het vast en zeker weer kriebelen, dus in de loop van december zal de workshop agenda voor de eerste maanden van 2024 zich al weer gaan vullen! Mijn doel is het om weer een leuke mix aan activiteiten aan te bieden, voor elk wat wils! De plannetjes borrelen al!

Houd vooral de agenda in de gaten, want in de afgelopen maanden heb ik door de vele aanmeldingen diverse extra workshops ingevoegd. Ik wil immers het liefst niemand teleurstellen en geniet er zelf ook elke keer weer van! Dat was dan ook supergaaf, maar ik ben wel een beetje moe, dus ga dit in het nieuwe jaar een beetje beperken. Vol is dus echt vol! Een priveworkshop boeken, met een groepje mensen, kan echter altijd, dus neem contact op als je daar interesse in hebt. Dit kan een workshop op maat zijn, maar ook een workshop uit mijn workshopagenda. In overleg is er altijd een heleboel mogelijk!

Tenslotte:

Er zal vast nog nieuws zijn dat ik vergeten ben, maar mocht dat gebeuren, dan horen jullie het natuurlijk direct van mij! Blijf de Kijkkast volgen voor creatieve ideetjes, stempelplezier, tips en inspiratie!

Ik wens je weer een heerlijke stempel-maand toe! Fijne feestdagen! En veel liefde, licht en warmte, voor jou, van mij!πŸ’“πŸ’“πŸ’“ 

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen

Maandag 4 december 19.00 uur
Maandag 11 december 19.00 uur


Kadootje als dank!
In December krijg je bij een bestelling vanaf 85 euro,
en bij het gebruik van de Hostcode AYKN7GKQ
gratis een pakje Feestelijke Parels twv 8,50


De Uitlooplijsten zijn bekend! Op is op, kortingen tot 60 procent!
Lees HIER alle info!


Lees >hier< al het Kijkkast-December-nieuws!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!

NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!

πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alle info!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



Catalogus aanvragen:



Wil jij de dikke Jaarcatalogus, de uitlopende najaars Mini, 
of de nieuwste voorjaars Minicatalogus samen met de 
Sale-A-Brationfolder ontvangen? 
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info Pagina.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!