woensdag 20 december 2023

Tijdloze charme met Cottage Wreath - New at SU Bloghop - Crumb Cake & Very Vanilla

*This blogpost is in English & Dutch*

Welkom bij deze New At Su Blog Hop! Maak met deze hop een reisje over de wereld langs diverse demonstrators om ideeen met diverse nieuwe producten of actueel nieuws te zien. Je bent nu aangekomen in Nederland, bij de Kijkkast, en mijn naam is Annette Elias.

Welcome to this New at Su Blog Hop! Travel around the world with us and visit several demonstrators to see new ideas with new products or other interesting things! You have arrived in the Netherlands at De Kijkkast, and my name is Annette Elias.


In deze laatste New At SU bloghop van het jaar werken we met slechts twee kleuren: Crumb Cake en Very Vanilla!

In this last New At SU bloghop of the year we work with only two colours: Crumb Cake and Very Vanilla!


Deze kleurcombinatie nodigde mij uit om een beetje in Vintage stijl te gaan werken!

This colour combination inspired me to work in Vintage style!


En door lekker veel distresstechnieken gaf ik er bovendien een Shabby draai aan.

And by using several distressingtechniques I gave it a Shabby touch!


De set die ik deze keer gebruikte is de set Cottage Wreaths, een favoriet van mij, zo'n set die nooit verveelt en het hele jaar door te gebruiken is!

The set that I used for today is Cottage Wreaths, a favourite set, and a set that never gets out of date, and it can be used all through the year!


De diverse stempels uit de set gebruikte ik ook om de achtergrond te maken. Na het stempelen gaf ik de achtergrond structuur met de Timeworn Type Embossingfolder, en ik maakte de randjes lekker ruig met mijn schaartje!

Several stamps from the set were used to make the background. After stamping I added some structure with the Timeworn Type embossingfolder, and I roughened up the edges of the panels with my Paper Snips.


Stiekem sneakte ik er ook wat goud bij om de kaart net een beetje meer glamour te geven. Met Heat & Stick Embossingpoeder en Gilded Leafing (bladgoud) krijg je een prachtige shabby goudlook.

I sneaked in some gold to give the card a little touch of glamour. With Heat & Stick Embossingpowder and Gilded Leafing you can achieve a lovely shabby distressed gold look.


De imperfecties dragen in dit geval bij aan de vintage sfeer!

The imperfections attribute to the vintage look!


Het goud komt terug in het gouden koord en de geborsteld gouden dot dit ik op de strik bevestigde. De spettertjes bracht ik aan met een Crumb Cake Stampin'Write Marker. Alle gestanste items stanste ik met de Cottage Wreaths Dies.

The gold is also used in the Trim, and the brushed metallic dot, that were added under and on top of the bow. The splatters were added with a Stampin'Write Marker. All diecut pieces were made with the Cottage Wreaths dies.


Ondertussen ben ik klaar met alle kerstkaarten, en lonken alle nieuwe producten me al toe, maar het leek me leuk om vandaag te laten zien dat je ook de bekende items uit de jaarcatalogus vooral niet moet vergeten!

By now my Christmascards are finished, and all the  new products are smiling at me, but I thought it would be fun to show you today that we should not forget to use all those beautiful items from our Annual Catalog!


Zo, dit was mijn bijdrage voor de New At SU Bloghop, en hopelijk vond je het leuk. Een reactie onder mijn blogpost stel ik altijd enorm op prijs! πŸ’“Alle gebruikte producten zijn via de Kijkkast te bestellen, en mocht je vragen hebben mag je altijd even contact met me opnemen. Ik help je met alle plezier!
Dank voor je bezoek aan de Kijkkast, en heel graag tot snel! XXX Annette

Well, this was my attribution to the New at SU Blog Hop, and I hope you liked it. A reaction below my blogpost is always very much appreciated.πŸ’“ When you have any questions, please feel free to ask, I will be happy to help you.
Thanks for visiting de Kijkkast, and I hope to see you back soon! XXX Annette πŸ’š

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Cottage Wreaths Dies
Papier: Cardstock: Very Vanilla, Crumb Cake, Thick Very Vanilla
Inkt: Crumb Cake, Versamark
Dies: Cottage Wreaths Dies
Embossing: Timeworn Type 3D Embossingfolder
Stampin'Write Marker Crumb Cake
Embellishments: Simply Elegant Trim, Brushed Metallic Adhesive Backed Dots, Golded Leafing, Heat & Stick Embossingpowder
Tools: Blending Brushes, Heat Tool, Sponge Daubers



Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Woensdag 27 december 19.00 uur
Dinsdag 2 januari 19.00 uur (laatste bestelling NajaarsMini Catalogus)
Donderdag 4 januari ( Eerste Bestelling Nieuwe Mini Catalogus


Kadootje als dank!
In December krijg je bij een bestelling vanaf 85 euro,
en bij het gebruik van de Hostcode AYKN7GKQ
gratis een pakje Feestelijke Parels twv 8,50


De Uitlooplijsten zijn bekend! Op is op, kortingen tot 60 procent!
Lees HIER alle info!


Lees >hier< al het Kijkkast-December-nieuws!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alle info!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:



Wil jij de dikke Jaarcatalogus, de uitlopende najaars Mini, 
of de nieuwste voorjaars Minicatalogus samen met de 
Sale-A-Brationfolder ontvangen? 
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info Pagina.

3 opmerkingen :

  1. Love the addition of Gold to this color combination, Annette! Such a lovely card. Thanks for the inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I just love the antique look Annette! I keep forgetting about the gold leafing. Now that you've reminded me, I must get that out and use it again! Beautiful card!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, how classy. gold makes it perfect

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!