maandag 6 maart 2017

Dank-je-wel Labels en de KIK-inzendingen!

 Voor je het weet zijn er weer vier dagen om sinds de vorige blogpost! In het afgelopen weekend stond een workshop gepland, maar ook hebben we hier weer eens een dagje kunnen klussen op mijn toekomstige stempelkamer!

Deze kamer heb ik een poos geleden moeten verlaten ivm waterschade... een lekkende dakkapel! Oh, dat was zo naar! Je kunt je voorstellen wat dat oplevert in een hobbykamer vol papier en cardstock!! Maar goed, alles is gerepareerd, en weer droog ;o) en binnenkort volgt nog een laatste klus aan de buitenkant, maar aan de binnenkant zijn we als we even tijd hebben bezig met het schuren, schilderen en behangen. Het zal nog niet direct klaar zijn, maar ik kijk er naar uit weer lekker daar te kunnen zitten, met al mijn stempelmaterialen lekker overzichtelijk om me heen!

Maar ik heb ook nog even wat zitten stempelen hoor!

Vorige week maakte ik wat simpele Dankjewel-Labels met de prachtige nieuwe stempelset Make A Medallion!




Daarbij maakte ik gebruik van een superfrisse kleurcombinatie: Peekaboo Peach met Night of Navy! Lekker tegengestelde kleuren, voor een "crispy" effect ;o) In het midden heb ik ook nog een beetje Crumb Cake gebruikt.



De set Make a Medallion is een Photopolymere stempelset met diverse stempels die in elkaar passen als puzzelstukjes. Het ziet er misschien moeilijk uit, maar dat is het echt niet. In het midden kun je diverse woorden stempelen die ook bij deze stempelset zitten. Zo kun je hem voor uiteinlopende bestemmingen gebruiken. De stempels kun je uiteraard ook prima los van elkaar gebruiken! Lekker varieren dus!

Dit is een van de stempelsets die op 21 februari aan de Sale-A-Brationproducten zijn toegevoegd. Oftewel, deze stempelset is niet te koop, maar wel GRATIS uit te kiezen bij een bestelling vanaf 60 euro! (De Sale-A-Brationperiode duurt nog tot 31 maart, dus je hebt nog een paar weekjes om hem te bemachtigen! )

Natuurlijk kun je met dez4e medallions allerlei leuke dingen uithalen, maar deze keer maakte ik er labels van door ze uit te stansen met de Layered Circle framelits. Hiermee maakte ik ook de leuke geschulpte rondjes in de kleur Peekaboo Peach, waar ik vervolgens de gestempelde Medallions op plakte. Ik maakte simpelweg bovenaan een gaatje, waar ik een stukje metallic Ribbon door haalde. Ook dit lint (Metallic Ribbon COmbo Pack) is een Sale-A-Brationgeschenk! Je krijgt als je dit kiest twee rollen, wit met zilver en wit met goud, en ik zeg er nog maar even bij dat dit lint echt VEEL mooier, soepeler en fijner is dan het er in het folder uitziet.

Enfin, zo maakte ik een lading labels die ik kan gebruiken voor bij bestellingen, kadootjes, of andere dankjewelletjes! Ik vond het echt superleuk om met deze stempels te werken en heb al allerlei leuke variaties in mijn hoofd!


 KIK-nieuws!


Ja hoor, ze staan er weer op: De ingeleverde werkstukken die werden gemaakt aan de hand van de technische februari KIK!

Deze had de prachtige naam: Mosaic Magic!

Deze keer was het een uitdaging waar de deelnemers echt hun tanden in konden zetten. Er waren veel tips en trucs die deze KIK heel veelzijdig maakten en ontzettend leerzaam!

Ben je benieuwd wat er uit gekomen is? Ga dan maar snel kijken in de KIK-galerij! Klik, kijk en KIK!

Ben je benieuwd naar de KIK, of beter nog: WIL JE OOK MEEDOEN? Dat kan! Je vindt alle info op de KIK-INFO-pagina! Hier vind je inmiddels ook vele (meer dan 100) reviews van andere deelnemers! Je kunt je tot en met 10 maart aanmelden voor de KIK van maart!

Wat heb ik voor de labels gebruikt:
Stempels: Make A Medallion (SAB)
Papier: Cardstock: Whisaper White, Peekaboo Peach
Inkt: Peekaboo Peach, Night of Navy, Crumb Cake
Dies: Layered Circle Framelits
Pons Handheld Circle
Embellishments: Metallic Ribbon COmbo Pack (SAB)
Tools: Big Shot
En verder: Multi Purpose Liquid Glue

Hopelijk tot KIKS, maar in ieder geval tot snel!
Annette 

Van 4 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration! Dat betekent feest en gratis producten!
In deze periode betaal je bij de Kijkkast bij een bestelling vanaf 60 euro geen verzendkosten!
*Eerstvolgende (mee-)besteldagen: 
Maandag 13 maart om 19.00 uur
 Maandag 20 maart om 19.00 uur

Enthousiast over alle nieuwe producten en kan of wil je niet kiezen?
 Neem dan deel aan de  Kijkkast-Paper&RibbonShare
  
Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado, twee extra gratis stempelsets,  een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 

Ben je ook zo toe aan nieuwe stempelinspiratie?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!