dinsdag 25 oktober 2016

Spotlighttechniek met You've Got This

Vandaag heb ik nog een kaartje met DSP voor jullie. Deze keer wil ik laten zien dat een set Designer Series papier met een thema, zoals vandaag het papier By the Shore, helemaal niet betekent dat je dan ook perse in Zee-thema moet blijven met je creatie!

Er zitten vaak heel leuke neutrale motieven in de pakken DSP. Ik kies dus zelf de pakken vooral uit om de kleurcombinaties die er in zitten. En die zijn bij het By the Shore papier erg gaaf! Echt zomerse kleuren, die omdat ze met Very Vanilla gecombineerd worden, toch heel zacht zijn!


 Deze keer heb ik weer de stempelset You've Got This gekozen. Ik heb deze nu eens niet ingekleurd maar verwerkt met de Spotlighttechniek. De Spotlighttechniek houdt in dat je een bepaald onderdeel van de afbeelding extra er uit laat springen. Dat kan op verschillende manieren.



Bij de Basisafbeelding drukte ik de bloem af met Basic Black inkt en zette ik er met Mint Macaron inkt de structuurstempel overheen. Dan valt de afbeelding wat minder op...


Een deel van de bloem heb ik opnieuw afgedrukt op een extra stukje papier, uitgestanst met de Layering Circle Framelits, gemat op een stukje Crumbcake, en precies op de goede plek op de Basisafbeelding geplakt. Met Dimensionals om hem nog meer op te laten vallen.


Papier en afbeelding vind ik erg goed bij elkaar passen. De kleuren doen het geweldig! En de cirkelvorm komt weer terug in het motief van het DSP. Leuke details ;o)

 Voor de rest heb ik de kaart eenvoudig gehouden. Dat paste hier het mooist bij. Wat strookjes Cardstock, een tekstje uit de set Sentimensen, en een enkel Pareltje... Alles bij elkaar heeft het een apart sfeertje!

En dat met Designer Series Paper (DSP) uit een set met Zeethema ;o)

En ja, ook dit DSP doet mee met de actie, Drie pakken bestellen, en de vierde er gratis bij uitkiezen! ;o) Hoe fijn nu toch weer!


 

Wat mij betreft een absolute aanrader, en favoriet! De DSP actie is nog maar een paar dagen geldig. Je kunt hier nog tot en met aanstaande maandag gebruik van maken!


Ik ga hier nog heel veel leuks mee maken! Jij ook?

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: You've Got This, Sentimenten
Papier: Cardstock: Very Vanilla, Crumb Cake
             DSP: By the Shore
Inkt: Basic Black, Mint Macaron
Dies: Layering Circles Framelits
Embellishments: Pearl Basic Jewels
Tools: Papersnips
En verder: Snail Adhesive, Stampin'Dimensionals


Tot snel!
Annette

 Alleen in oktober:
Bestel drie pakken DSP, kies de vierde er gratis bij!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***
*Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
Maandag 7 november 19.00 uur


Zou je graag ons nieuwe teamlid worden?
Het is nu een ideale tijd om in te stappen als demo!
Ik vertel je graag waarom, dus neem gerust contact op als je meer wilt weten!
 voor info kijk je ook HIER


                                                   Elke maand nieuwe stempelinspiratie?
 

2 opmerkingen :

  1. Blijft een schitterende techniek, is lang geleden dat ik dit nog gedaan heb wordtvweer eens tijd, bedankt dus hiervoor, mooie kaart trouwens ook het dsp is mooi hiervoor

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, jij hebt een oudere techniek helemaal op een nieuwe manier toegepast. Helemaal ala nu! Wat heb je dat weer creatief en origineel gedaan! Erg gaaf om te zien en het is een prachtige kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!