zaterdag 13 februari 2016

Ik zeg het toch maar even.....

... want vaak blijkt dat toch niet iedereen het heeft gezien of gehoord, of het gewoon even is vergeten....en dan kan het net te laat zijn....

Waar het om gaat is dit: Vanaf 15 februari zullen een aantal prachtige producten uit de Sale-A-Bration NIET MEER te bestellen zijn... En dat zijn heel mooie producten!

Namelijk:
De vrolijke en veelzijdige stempelset HELLO!



En het prachtige DSP PERFECTLY ARTISTIC!
(in het echt veel mooier dan op de plaatjes! Ideaal voor artistieke achtergrondjes!)




En de superleuke stempelset SKY IS THE LIMIT!


Het is onherroepelijk! Na aanstaande maandag zijn deze sets WEG, dus niet meer te krijgen!

Bij aankoop van 60 euro mag je een gratis kado uitkiezen uit de Sale-A-Brationfolder, waarvan dit er dus drie zijn. En voor die drie is de tijd nu bijna om!

Wil je er nog iets van bemachtigen? Zondagavond om 19.00 uur (iets eerder dan gewoonlijk dus!) doe ik nog een (mee-)bestelling en kun je dus zonder extra verzendkosten je bestelling mee laten komen en dit is tevens de laatste kans om deze drie producten gratis bij je bestelling te krijgen. Natuurlijk kun je ook nog steeds de andere Sale-a-Brationkadoos kiezen!
Geef dus tijdig je bestelling aan me door, ik zal het graag en met aandacht voor je in orde maken.

Oja, voor bestellingen die vanaf vandaag tot aan het eind van februari binnenkomen geldt het volgende: Een bestelling vanaf 85 euro stuur ik gratis naar je toe, en voor de rest van de maand februari heb ik leuke attenties/extraatjes klaarliggen voor bij elke bestelling!!!

Tot snel!
Annette

*Van 5 januari tm 31 maart 2016: Sale-A-Bration! Krijg een gratis SAB kado bij elke 60 euro aan bestelling!

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: zondag 14 februari om 19.00 uur

Wil je wel eens iets nieuws en verfrissends?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!