zaterdag 14 november 2015

Vandaag is het zo ver, een HEEL speciale dag!

Zet je schoentje klaar, haal een verse appel of wortel voor het paard, en stop het lijstje met je meest geliefde Stampin'Upproducten in je schoen, want....

HOERA!


DE SINT IS WEER IN HET LAND!



Wie weet komt hij vannacht, als het vuur gedoofd is, wel bij je langs om in je schoen te kijken, er iets lekkers in te doen en je verlanglijstje mee te nemen!

(TIP! Je mag, als je niet op een nachtelijk bezoek van de Sint durft te vertrouwen, of thuis geen open haard hebt, of zelfs geen schoorsteen, ook je verlanglijstje bij mij deponeren! Dit kan gewoon via mail, en vervolgens kun je met een gerust hart je Sint of Piet naar mij doorverwijzen... Dan fungeer ik met alle plezier als tussenpersoon! Dan komt het toch nog goed! ;o) Ook kan Sint bij de Kijkkast terecht voor leuke feestelijke kadobonnen, maar dat weet hij al, dat doen we al jaren zo en we hebben zeer goed contact. Handig toch, zulke connecties? ;o)))





Omdat ik nog lekker in Brussel aan het feesten ben, maar toch ook een beetje in Sinterklaasstemming ben, heb ik op deze heuglijke dag een leuke wedstrijd voor jullie! Met een PRIJS natuurlijk!

Daar komt ie!

Wie mij de meest volledige en correcte lijst stuurt van Stampin'Upproducten die voor deze kaart zijn gebruikt  wint een speciale prijs, namelijk een Belgische Lekkernij (Chocola uit Brussel!) EN een speciale SINT-kadobon ter waarde van 10 euro, welke je aan iemand anders kado kunt geven of zelf kunt houden. Je mag van deze bon Producten naar keuze kiezen uit de huidige catalogi!

Dus: Welke stempelsets, ponsen, embossingfolders en stansen heb ik gebruikt?  En welke soorten en kleuren papier? De inkten hoef je niet te vermelden!

Je inzending moet uiterlijk 21 november 2015 bij mij binnen zijn. Stuur je lijstje naar: annette.elias@quicknet.nl!

*** Collega demo's zijn uitgesloten van deelname***

HEEL VEEL SUCCES!

Tot snel!
Annette

In November bij De Kijkkast: 
De SU-per Eindejaarstombola! 
Maak bij je bestelling kans op gave prijzen!
Lees er HIER alles over!


        
Sint-kado-idee: De KIK!
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!