woensdag 1 januari 2020

Nieuw jaar, nieuwe producten, nieuwe workshops!

Medenamens mijn gezin wil ik jullie allen een heerlijk, gezond en creatief 2020 toewensen!

 Image result for happy 2020






Er komt weer zoveel leuks aan, ook op stempelgebied. Overmorgen begint het grootste stempelfeest van het jaar, de Sale-A-Bration, EN gaat de nieuwe minicatalogus is. Wat een feest zeg, ik heb er zo veel zin in!

Wat ga jij doen dit jaar? Doorjakkeren om altijd alles maar af te krijgen, steeds concluderen dat wat je ook doet je eigenlijk nooit klaar bent? Zo hard hollen en voor anderen zorgen dat je niet eens meer voelt hoe OP je bent?Te erg toch? Ik hoor het zo vaak....

Of ga je ook eens wat tijd nemen voor jezelf? Goed voor jezelf zorgen is volgens mij het allerbeste voornemen voor 2020 dat je kunt bedenken!


In de afgelopen jaren is mij overduidelijk geworden dat tijd om te resetten, even alleen met jezelf bezig te zijn, jezelf eens op de eerste plaats zetten, eens intens te ontspannen en je eens heerlijk te kunnen uiten van levensbelang is. Daarom is creatief bezig zijn ook zo belangrijk!

Daarom heb ik voor de eerstkomende maanden weer een mooi workshopprogramma samengesteld. Het is voor ieder wat wils! Na een beetje vakantie, het klussen op mijn toekomstige stempelruimte EN wa heerlijk gestempel, stroomt nu de inspiratie EN energie weer volop door mijn aderen ;o) Het gaat weer een leuke tijd worden!!

Nieuw in de workshopagenda zijn de miniworkshops! Een keer per maand op de woensdagmiddag... Een net iets kleinere, iets kortere maar superleuke workshop voor een miniprijsje! Voor iedereen bereikbaar!

Ga jij het afwachten tot je agenda weer volgepland zit, of ga je ( ik citeer een enthousiaste workshopdame die het altijd prachtig kan verwoorden) ook voordat het zover is ook wat tijd voor jezelf inplannen, bijvoorbeeld voor zo'n gezellige en leerzame workshop bij de Kijkkast waar je al tijden zin in hebt maar waar het maar niet van komt.... ;o)

Image result for overvolle agenda

Ze had en heeft gelijk... die agenda zit vol voor je het in de gaten hebt, en de Kijkkast workshops zitten zo weer volgeboekt als je net even te lang wacht... Het gaat vaak enorm snel! ( waar ik intens gelukkig om ben trouwens!)

Dus neem een kop koffie, pak je agenda, check de WORKSHOPAGENDA, en meld je aan! Er is ook nog wat ruimte voor workshops op locatie, dus neem gerust even CONTACT met me op als je daar meer informatie over wilt. Zo met de Sale-A-Bration in aantocht kan dat mooie extra's opleveren!

Wil je geen workshop doen, maar wandelen, of een boek lezen, een lang bad nemen of gewoon thuis lekker creatief doen? Ook prima, doe wat voor jou ontspanning, inspiratie en energie geeft!

Ik wens en gun je een heerlijk, tevreden, evenwichtig, gezond en gelukkig YOU jaar!

Tot snel!
Annette


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!