donderdag 7 april 2016

Mijn KIK-bijdragen voor "Rafels en Roezels"

Deze maand was de KIK zo lekker fris en vrolijk! Alleen van de naam werd je al een beetje blij: Rafels en Roezels!


Ook al gebruikten we veel zwart-wit, de felle kleurtjes die we toevoegden knalden er uit!

De KIK zat vol techniekjes... De Deelnemers kregen deze keer maar liefst 5 stap-voor-stap Fototutorials.


Er viel heel wat te rafelen, te kreuken en te roezelen..


maar het was de kunst het geheel toch vrij strak te houden.....



Alles met mate, zeg maar ;o))


De reacties waren overweldigend enthousiast en ik moet zeggen....


dat ik zelf ook heerlijk bezig ben geweest, en....


als ik niet enkele workshops had mogen voorbereiden de afgelopen weken, dan had ik nog veel meer maaksels gemaakt met deze KIK!


Maar er zit nog materiaal genoeg in het pakket (het was weer lekker royaal! ;o)) dus...


komen er vast nog meer kaartjes bij. Ik word hier namelijk heel blij van! En zo te horen geldt dat ook voor de KIK-deelnemers! En als zij blij zijn, ben ik dat natuurlijk ook!

De KIK was deze keer ideaal om vrolijke, moderne, tamelijk snelle en toch best originele kaarten te maken!

Natuurlijk gaan we deze maand weer KIKKEN! En dat wordt dan UITERAARD weer iets heel anders! Natuurlijk laat ik daar nog helemaal NIETS over los! Doe je ook mee? Het aantal deelnemers groeit nog steeds elke maand een beetje en daar ben ik heel blij om! Van de KIK word ik niet rijk (integendeel) en ik steek er echt heel veel tijd, aandacht en liefde  in, maar wat is het ongelooflijk gaaf om te doen! Het enthousiasme van de deelnemers is echt mijn beloning! Dank daarvoor!

Meer informatie over de KIK, EN de reviews van de deelnemers vind je op de {KIK-info-pagina}
(je kunt je voor deze maand aanmelden tot en met 10 april)

Wat heb ik gebruikt:
KIK-pakket maart (voor de inhoud, zie de KIK galerij)
Stempels: Greatest Greetings (NU WEEKAANBIEDING!), Amazing Birthday, Serene Silhouettes, Sweet Li'l One, Garden in Bloom, No Bones About It
Inkt: Basic Black, Crushed Curry, Watermelon Wonder, Cucumber Crush
Ponsen: 1/2 inch Circle, 3/4 inch Circle, 1 1/2 inch Circle, 1 3/8 inch Circle, Banner, Banner Triple, Large Oval, Scallop Oval, Medium Star, Washi Label Itty Bitty Accents Punch Pack (sterretje)
Tools: Simply Scored Scoring Tool (voor het kadoosje)
En verder: Snail Adhesive, Tear and Tape Adhesive, Stampin'Dmensionals, Multi Purpose Liquid Glue

Tot snel!
Annette

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: maandag 11 april om 19.00 uur

Win-Een-Workshop! Je leest {Hier} hoe!

Elke maand een nieuwe uitdaging!
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)






Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!