vrijdag 25 december 2015

Kerstige wensen....

Wij willen jullie allemaal fijne, warme, gezellige, creatieve, knusse, vredige en gezegende kerstdagen wensen! Merry Christmas!



Deze kerstkaartjes maakte ik in de populaire en momenteel erg trendy combinatie van zwart-wit en goud. Ik maakte er een aantal van, en met ponsen en de juiste stempels is dat natuurlijk weer heel makkelijk. De combinatie maakt het tot een eenvoudig maar stijlvol geheel. Het Wonderland DSP is hier prachtig voor, en staat ook nog eens in de Eindejaarssale ;o)

Ik maakte gebruik van de set Antique Tags, een prachtige hostessset, vol leuke tags en labels voor kerst en nieuwjaar. Deze matchen allemaal perfect met Stampin'Up Ponsen en dies!!

Mooie set, nietwaar?

Ik heb er eentje extra in huis, en ik heb zin om deze te verloten!

Aanstaande Dinsdagavond 29 december doe ik de laatste (mee-)bestelling van dit jaar, en dit is ook de laatste (mee-) bestelling uit deze Herfst-Wintercatalogus. Tussen alle bestellers van deze bestelling verloot ik deze set! Dit komt als extra bovenop de SU-per Eindejaars Tombola! Een extra kerstkadootje ;o)

(Wil je meebestellen en kans maken op deze prachtige stempelset? Zorg dan dat je lijstje dinsdag voor 18.00 uur bij mij binnen is.)

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Antique Tags (hostessset)
Inkt: Basic Black
Papier: DSP: Winter Wonderland
             Cardstock: Whisper White, Basic Black, Whisper White Thick, 
             Glimmer Paper Gold
Ponsen: Washi Label, 1inch Circle, Itty Bitty Accents Punch Pack
En verder: Multi Purpose Liquid Glue, Stampin'Dimensionals.

Tot snel en geniet vooral van deze dagen!
Annette

In December bij De Kijkkast: 
De SU-per Eindejaarstombola! 
Maak bij je bestelling kans op gave prijzen!
Lees er HIER alles over!


                                                               Creatief het nieuwe jaar in
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)




1 opmerking :

  1. Heb ik te vroeg mijn bestelde set besteld haha, maar ik heb wel een mooi kaartje mogen ontvangen wat afgebeeld is, zat bij mijn KIK. GEWELDIG

    Groetjes en een zeer goede jaarwisseling,..Lieve Groet Yvon...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!