zondag 9 juli 2023

Fruitige kiwi kaart in zachte kleurtjes

Het was ontzettend warm en plakkerig weer vandaag, dus ook al had ik eigenlijk genoeg MOET-klusjes liggen, ik hw ze niet gedaan.... het was simpelweg niet te doen! Pfff....


Ik besloot dus maar van de nood een deugd te maken en lekker aan de slag te gaan met deze heerlijk, frisse kiwi's!

Ik knapte er meteen van op! ;o)


De set die ik vandaag gebruikte is Hello Kiwi! Dit is een nieuwe set die te vinden is in de jaarcatalogus! Echt een set die vreselijk leuk is om mee te "spelen"en zeer verrassend qua mogelijkheden! Bovendien weer eens een ander thema voor op een kaart!


Het is een two step stempelset. Je stempelt eerst de omlijningen, en daarna stempel je het gekleurde deel er in. Dat geeft een tof effect!

De set is supermakkelijk in gebruik, en ook nog eens heel betaalbaar, wat het ook een heel leuke set maakt voor de minder ervaren stempelaar!


Deze keer verwerkte ik de sappige kiwi's op een slimline kaart, en combineerde ik de frisgekleurde vruchten met zachte, zoete kleurtjes!


Parakeet Party komt uiteraard terug in de kiwi's en in de gestempelde spettertjes op de achtergrond. De zachtere kleuren, Bubble Bath en Lemon Lolly gebruikte ik op de achtergrond en ook in de lintjes die ik deze keer eens op een andere manier verwerkte. Net weer even een speelse aanvulling zo!

Zelf zou ik misschien minder snel deze tinten bij elkaar gepakt hebben maar maakte de kaart naar aanleiding van deze kleurenchallenge van Global Design Project! En dat is nu net waarom challenges zo leuk zijn! 


De kleurcombinatie sprak me namelijk toch echt wel aan! Door de toevoeging van de zwarte details en het vele wit maakte ik de vrij zachte kleuren wat opvallender en frisser. Maar ik zie ook wel voor me dat je in deze kleurcombinatie allerlei zoete kaarten kunt maken! De creatieve raderen draaien, haha!


Maar ook paste ik een leuk foefje toe op de tekst. Deze heat emboste ik in wit, maar ik kleurde de witte lettertjes in met de Bubble Bath Stampin'Blends! Zo kun je dus teksten in elke kleur maken die je maar wilt! Het is een subtiel element, maar soms zijn het de details die een kaart "maken"!

Wat prachtige glanssteentjes maken het af. Ze nemen mooi de kleuren van de omgeving aan!


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Hello Kiwi
Papier: Cardstock: Basic White, Basic Black, Thick Basic White
Inkt: Parakeet Party, Bubble Bath, Lemon Lolly, Memento Black, Versamark
Embellishments: Sheer Ribbon Combo Pack, Iredescent Rhinestones Basic Jewels
Tools: Paper Snips, Blending Brushes

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 10 juli 19.00 uur
Maandag 17 juli 19.00 uur


Alleen bij de Kijkkast: 
In juli krijg je bij een bestelling vanaf 95 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode YSJ43WWT krijg je 
gratis een pakje glinsterende, zelfklevende sequins kado! 
Klik HIER om te direct te winkelen.



Van 6 t/m 31 juli krijg je een kortingscode van 6 euro voor elke 60 euro die je uitgeeft aan Stampin'Up!Producten! Je kunt ze inwisselen in augustus!


Heel veel nieuwe koopjes in het KOOPJESREK, op is op!



Aanbieding: Kijkkast In Color VOORDEELpakketten! Keus uit vier opties! 
Klik HIER voor alle informatie!



Vanaf 6 juli NIEUWE 
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   



πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!



KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!