zondag 30 juli 2023

Fris, Clean and Simple met Cheerful Daisies

Hoe leuk is het om telkens wat anders met je mooie stempels te doen! Waar ik HIER nog de vintagekant op ging, ga ik vandaag met de zelfde set juist op de Clean &  Simple toer!


Heel anders, maar OOK zo leuk om te maken! 

Ik moest er eerst even op broeden, maar hij sprak me daarom juist wel aan! Het is best ongebruikelijk om de helft van je kaart echt helemaal LEEG te houden en bovendien geen randjes of laagjes toe te voegen!


Dus ik besloot de onderhelft echt letterlijk helemaal wit te houden en daarboven heerlijk met contrasten te werken, zodat je een cool strak grafisch effect krijgt!


Contrasten werken immers vaak erg goed op een kaart!


De prachtige bloemen komen ujit de set Cheerful Daisies, met de bijpassende stansen. Ik vind het echt supertof dat je deze set zo veel verschillende looks kunt geven. De stempels zijn "dubbel" dus die kun je al dan niet stapelen of los gebruiken, en dat zelfde geldt voor de stansset. Echt heel gaaf! Zo veel variaties die je kunt maken!


Hier stempelde ik de bloemen en stanste ze uit. In de witte bloemen bracht ik met een Stampin'Blend (onze alcoholmarker) wat subtiele accentjes aan. Daarna kwam het op dit supergave blauwe ruitjes papier! Ik houd van die combinatie van de ronde sierlijke bloemenvormen en de strakke lijnen in het ruitje! 

De inspiratie kwam van de Just Add Ink challenge, waarbij je twee van de drie genoemde elementen op je kaart moest verwerken. En zoals je ziet koos ik voor Flowers/Bloemen en Gingham/Ruitjes!


Dit pak Glorious Gingham DSP zit boordevol dit soort prachtige ruitjes! Ik ben er dol op!


Door net even een bloempje over de rand te laten piepen en door het kleine tekstlabeltje maak ik de strakke indeling net even wat spannender!

Het is zo een leuke vrolijke kaart geworden, ideaal voor als je eens net te laat bent, of als je een andere reden hebt om op een leuke manier even sorry te zeggen!

Min of meer toevallig voldoe ik ook aan deze Tic Tac Toe challenge van de Paper Players. Ik koos hier voor de linker verticale rij: Flowers, feminine, en Blue. Het zit er allemaal in!

Wat geniet ik toch van het creatieve proces elke keer. Het is telkens een verrassing wat er uit komt! Gaandeweg vul je aan en laat je weg, naar gelang je dat wilt. Gewoon kijken, uitproberen en doen!

Het gaat niet zo snel verkeerd hoor!

En mocht je er eens niet uitkomen, vraag me dan gerust om tips! Ik help je met plezier!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Cheerful Daisies
Papier: Cardstock: Basic White, Thick Basic White
             DSP: Glorious Gingham DSP
Inkt: Blueberry Bushel, Crushed Curry, Granny Apple Green, Smoky Slate
Dies: Cheerful Daisies Dies
Stampin'Blends: Balmy Blue
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Take Your Pick Tool, Paper Snips, Paper Trimmer

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 31 juli 19.00 uur
Maandag 7 augustus 19.00 uur


Alleen bij de Kijkkast: 
In juli krijg je bij een bestelling vanaf 95 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode YSJ43WWT krijg je 
gratis een pakje glinsterende, zelfklevende sequins kado! 
Klik HIER om te direct te winkelen.



Van 6 t/m 31 juli krijg je een kortingscode van 6 euro voor elke 60 euro die je uitgeeft aan Stampin'Up!Producten! Je kunt ze inwisselen in augustus!


Heel veel nieuwe koopjes in het KOOPJESREK, op is op!



Aanbieding: Kijkkast In Color VOORDEELpakketten! Keus uit vier opties! 
Klik HIER voor alle informatie!



Vanaf 6 juli NIEUWE 
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   



πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!



KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


8 opmerkingen :

  1. Love the daisies and gingham together! Thanks for playing along with us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a pretty card! Love the daisies and the blue gingham paper! A sweet combination! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your flowers are so pretty with the gingham! Lovely card! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love this! The plaid, the daisies and the fun sentiment! SO happy you joined us at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card - I really like the arrangement of your flowers. Lovely layering. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a wonderful use of the daisies. Your clustering at the top is masterfully arranged. So glad you shared this beauty with us at The Paper Players this week
    Jaydee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is just beautiful! The daisies and gingham work together so well! Thanks so much for playing with our Tic Tac Toe challenge this week at the Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Annette the combination of daisies and blue gingham is just lovely - so fresh! Thanks for sharing with us over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!