maandag 31 mei 2021

Laatste kans en hoge kortingen ivm einde Mini Catalogus!

 

De januari-juni Minicatalogus gaat helaas binnenkort verdwijnen!
Altijd heel erg jammer, maar het is nodig, om ruimte te maken voor nieuws, en dat is natuurlijk ook weer leuk ;o)

Het is NU nog mogelijk om je favoriete producten te bemachtigen, voordat ze voorgoed weg en op zijn! Er komen kortingen tot wel 50 procent en op is op, dus wees verstandig en wacht niet!

In deze post geef ik je graag uitleg over wat er zal verdwijnen, en welke kortingen er op dit moment gelden. 

Je kunt HIER de lijst vinden van alle producten die de collectie gaan verlaten.


Verder in dit bericht vind je een video waarin ik je laat zien welke producten dit zijn!

Let op: Deze Laatste Kans producten en de kortingen gelden vanaf dinsdag 1 juni 20.00 uur!

*Wil je dat ik jouw wensen meebestel, geef dan je wensen TIJDIG (uiterlijk dinsdag om 18.00 uur maar liever eerder) door. Dat kan via MAIL, en stuur mij dan de naam van het product, en het bestelnummer.
         Ik ga dan dinsdag om 20.00 meteen mijn uiterste best doen om de gewenste producten voor je te bestellen. Gewoonlijk ontstaat er op zo'n moment veel drukte op de website, en met zulke hoge kortingen zijn gewoonlijk al na 30 minuten de eerste producten uitverkocht.

Houd er dus rekening mee dat iets van jou lijst al uitverkocht kan zijn, ook al ga ik mijn uiterste best voor je doen. Zodra ik de bestelling heb gedaan bericht ik je terug en regelen we de betaling.

*Natuurlijk kun je ook zelf bestellen:  Dan kan HIER. (Dit kan met Credit Card of PayPal)  De actuele nog verkrijgbare producten kun je vanaf 1 juni 20.00 uur ook daar vinden: Klik op winkelen en dan aanbiedingen.
Staat het product daar niet meer tussen, is het niet meer leverbaar.
Denk er aan dat de prijzen pas dinsdag om 20.00 uur aangepast zullen worden, en vergeet niet de Hostesscode van Juni te gebruiken! Dit is UQCN2KCS.
Snel zijn is belangrijk. Het is dus handig van te voren je lijstje al klaar te hebben.

* Je kunt nog Laatste-Kans-Winkelen tot en met 30 juni. Intussen kunnen er nog kortingen veranderen en dingen op raken. Het is dus goed om af en toe de website te blijven checken.

In deze video neem ik de Mini Catalogus met je door, en vertel ik over de verdwijnende producten en de kortingen:   



Veel winkelplezier, en ik hoop dat je nog wat fijne koopjes kunt bemachtigen!

Tot snel!

Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 31 mei om 19.00 uur
Dinsdag 1 juni om 20.00 uur
Maandag 7 juni om 19.00 uur



***Of bestel zelf ONLINE via mijn WEBWINKEL!***

De Kijkkast-JUNI-actie: Gebruik de actuele hostesscode UQCN2KCS
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro 
nu gratis een pakje Gilded Gems twv 8,50!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


Laatste-Kansartikelen Mini Catalogus, kortingen tot 50 procent!
Klik HIER voor alle info.


Klik HIER als jij ook met voordeel je In Colors 2021-2023 wilt bestellen!



NIEUW! bij de Kijkkast:
Dessinpapier en Lint Deelpakketten!
Heel veel prachtig materiaal voor een aantrekkelijke prijs!
Klik HIER voor de mogelijkheden!



KOM ER BIJ!
Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!



Catalogus aanvragen:
Wil jij de nieuwe catalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Binnenkort volgt Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!