donderdag 6 mei 2021

Lekker aan de slag met Art Gallery - Met Kijkkast Live VIDEO

Op 30 april was er weer een gezellige Kijkkast Live op de Kijkkast FacebookpaginaVandaag laat ik dus graag zien wat we toen maakten, met natuurlijk de bijbehorende video. In de dagen er voor hadden de volgers van mijn pagina weer gestemd voor de set die zij het liefste in een volgende Kijkkast Live wilden zien! 


We maakten die middag vier fleurige kaarten, met een vleugje "artistiekerigheid"!

In de Kijkkast Lives doe ik geen ingewikkelde of heel uitgebreide technieken, maar laat ik wel heel graag heel verschillende ideeen zien, en manieren om de stempelset of de bundle/het productpakket te gebruiken. Zo maak ik dan samen met de kijkers een aantal projecten met de door hen gekozen set!

Er zitten altijd wel wat tips & trucs in verstopt. En natuurlijk kunnen de kijkers (het worden er elke week meer) gezellig reageren, meepraten en eventuele vragen stellen. Reuze gezellig!



Dit had zeker te maken met de stempelset die we deze keer gebruikten!


Het was de set Art Gallery, met de bijpassende Floral Gallery Dies. Deze set is ook als voordeelpakket te bestellen en staat in de minicatalogus.  Dit voordeelpakket is onderdeel van de Fine Art Floral Suite. Ik gebruik diverse onderdelen uit deze Suite maar ging ook lekker mixen en Matchen met andere producten!

 Tot mijn blijdschap is deze set ook meegegaan naar de nieuwe jaarcatalogus! Maar hier komt de rest van de Suite niet meer terug.


Je vindt hieronder de ( onbewerkte) video, waarin je ziet hoe de set werkt, hoe ik het aanpakte en welke keuzes ik maakte.

Kijk vervolgens verder hieronder voor detailfoto's, een overzicht van de gebruikte producten EN wat extra toelichting hier en daar.

Video: 



Wat was het fijn om deze kaarten te maken!
Ik begon met een kaart waarbij ik diverse producten uit de Fine Art Floral Suite gebruikte....



met de mooie kleuren en de perfect bij elkaar passende onderdelen wordt het een vrolijk geheel!
Ik laat in de video zien hoe je de bloemen op verschillende manieren op kunt bouwen.

Voor de tweede kaart, een Slimlinekaart, gebruikte ik dezelfde producten, maar toch heeft dit project een heel andere uitstraling gekregen! 
Ook gebruik ik hier weer de prachtige Painted Texture Embossingfolder!

Ook hier weer een andere opbouw van de bloemstempel. Wat stempelt dit toch makkelijk!

Om te laten zien dat je ook een heel andere kant op kunt gaan maakte ik vervolgens een kaart die door de kleurstelling een beetje een vintage look krijgt!


Ook hier komt het prachtige effect in de stempels mooi tot uiting. De mogelijkheden zijn eindeloos.

Voor mijn laatste kaart ging ik heerlijk combineren met producten uit diverse series en suites!

In de video liet ik zien hoe ik deze keer de bloem kleurde in meerdere nuances, zodat het mooi bij het Designpapier paste!

De kijkers waren blij verrast door het mooie effect van deze mooie Two Step stempels, met het mooie net-echte verf effect!

Het is heerlijk om zo met diverse kleuren te werken. Het levert vrolijke, uitbundige kaarten op!

Het was een ontzettend gezellige stempelmiddag, en het leuke is, morgenmiddag, vrijdag 7 mei om 15.00 uur, is er weer een nieuwe Kijkkast Live! Kijk je ook mee?

Vond je deze video leuk, zou ik het enorm leuk vinden als ik een LIKEπŸ‘ van je mag ontvangen  binnen Youtube, en wil je ook graag meer video's zien:  abonneer je dan op mijn Kijkkast Youtube-kanaal. Zo maak je dat ik binnen Youtube meer mogelijkheden krijg, en nog makkelijker video's en Kijkkast Lives kan maken en plaatsen! Dankjewel!πŸ’“

Natuurlijk vind ik het ook altijd leuk een reactie te krijgen op mijn blogpost. Lief als je laat weten wat je er van vond!πŸ’“

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels Art Gallery
Papier: Cardstock: Bumblebee, Smoky Slate, Basic White, Pool Party, Poppy Parade, Merry Merlot, Crumb Cake, Very Vanilla, Early Espresso, Melon Mambo, So Saffron
            DSP: Fine Art Floral DSP, Sand & Sea DSP
            Golden Garden Designer Specialty Acetate
Inkt: Bumblebee, Merry Merlot, Pool Party, Crumb Cake, Early Espresso, So Saffron, Petal Pink
Dies: Floral Gallery Dies, Ornate Layers Dies, Layering Circles Dies
Embossingfolder: Painted Texture 3D embossingfolder
Embellishments: Fine Art Ribbon, Pastel Pearls
Tools: Blending Brushes, Sponge Daubers, Mini Stampin'Cut & Embossmachine



Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 10 mei om 19.00 uur
Maandag 17 mei om 19.00 uur

Of bestel zelf ONLINE via mijn WEBWINKEL!


De Kijkkast-MEI-actie: Gebruik de actuele hostesscode 432UZTEJ
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro 
nu gratis een pakje Pastel Pearls twv 8,75!

Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!



Klik HIER als jij ook met voordeel je In Colors 2021-2023 wilt bestellen!



NIEUW! bij de Kijkkast:
Dessinpapier en Lint Deelpakketten!
Heel veel prachtig materiaal voor een aantrekkelijke prijs!
Klik HIER voor de mogelijkheden!



KOM ER BIJ!
Heb jij een flinke wensenlijst op stempelgebied?
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Stel nu je eigen Startpakket samen, met grote korting, 
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
Ik help je graag verder!
Mei-actie: Tot en met 31 mei EXTRA inhoud in je Startpakket!



Catalogus aanvragen:
Wil jij de nieuwe catalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Meld je NU aan voor De Happy-At_Home Workshopbox nummer 2!
Een complete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!