zaterdag 18 juli 2020

Mix & match met vierkanten en bloemen.

Hoe leuk is het toch, om dingen in je stempelvoorraad te mixen en te matchen, op nieuwe ideeen te komen en dingen op nieuwe manieren te gebruiken!


Een van die ideetjes heb ik dit weekend maar eens uitgeprobeerd...



Het was me al opgevallen dat een van de dies van de Best Plaid Builder Dies toch wel heel veel extra mogelijkheden biedt! En toen ik een leuke challenge tegenkwam, herinnerde ik me een van die plannetjes meteen weer!


In deze uitdaging van Fusion Card Challenges stond een leuke eenvoudige schets, maar ook een cupcakedoos, gevuld met verse bloemen in zachte pastels. Ik besloot beide te volgen, en maakte met mijn stempelmaterialen mijn eigen interpretatie van.


Ook de kleuren nam ik over. Very Vanilla met Whisper White zie je niet zo vaak bij elkaar, maar was voor mij wel de beste combinatie. Met wat Blushing Bride en So Saffron er bij werd het lekker zoet en "pastellerig".

In sommige bloemetjes plakte ik een mooi klein glimmertje uit de Elegant Faceted Gems... Dat geeft het net dat beetje luxe gevoel.


Ik vond het leuk om, net als in het voorbeeld, elk bloemetje een beetje anders te maken! Andere stempels, andere inkt en ander cardstock en dan maar combineren.

De bloemenstempels komen uit de schattige nieuwe set Basket of Blooms en ik ponste ze allemaal uit met de Small Bloom Pons. Deze pons stond vorig jaar in de Sale-A-Bration, maar is nu gelukkig ook in de jaarcatalogus terug te vinden. Van zulke bloemetjes heb je er nooit te veel!

Stampin' Up! Basket of Blooms with Field of Flowers | Cindy Lee ...

Basket of Blooms is trouwens een geweldig leuke, lieve stempelset en mijn handen kriebelen om daar meer mee te gaan maken!



De bloemetjes bolde ik wat op met mijn Take Your Pick tool. Dat geeft wat diepte en levendigheid.

De tekst komt uit de set Van Alles Wat, en deze stempelde ik op een reststrookje cardstock. Deze plakte ik met Dimensionals iets verhoogd op.



En zo werd het al met al een lief kaartje, voor iemand die ik Liefs En Een Kus toe wil sturen.....

Gelukkig zijn er lieve mensen om me heen die voor zo'n kaartje in aanmerking komen ;o) Lieve kaartjes versturen is echt zo fijn om te doen! Leuk om iemand even te verrassen en een beetje positivitet te verspreiden!! Zelf ben ik ook zo'n bofferd die regelmatig zulke lieve kaartjes krijgt! Altijd hartverwarmend om te ontvangen! <3 p="">
Stuur jij ook wel eens "zomaar"een lief kaartje?

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Basket of Blooms, Van Alles Wat
Papier: Cardstock: Thick Whisper White, Blushing Bride, Very Vanilla, Smoky Slate, Whisper White
Inkt: So Saffron, Blushing Bride, Basic Gray
Dies: Best Plaid Builder Dies
Pons: Small Bloom
Embellishments: Elegant Faceted Gems.
Tools: Diecuttingmachine, Take Your Pick Tool




Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 20 juli, om 19.00 uur!
Maandag 27 juli,  om 19.00 uur!



Ontvang van 1 juli tm 3 augustus kortingscodes bij je bestelling! Lees >HIER< hoe!

*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.


Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen









Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!