vrijdag 3 juli 2020

Volop laagjes in het groen! Stoere kaart met de Forever Greenery Suite

Een groene kaart vandaag, van de grote stapel kaarten die ik tijdens het Kijkkast Online Open Huis maakte, in een gezellige facebook LIVE! Die dag stond in het teken van de Natuurlijk voor Altijd bundle en de hele suite waar deze onderdeel van is, de Forever Greenery Suite!


Van dit project wilde ik echt een wat stoerdere kaart maken, dus heb ik de producten net een beetje anders gebruikt en gecombineerd.



Net iets robuuster, en met heel veel structuur!

En met heel veel laagjes!

En dat is hier heel makkelijk, want het combineert zo fijn met elkaar!



Voor de basis gebruikte ik een stuk van het Forever Greenery DSP. Ik koos zo ongeveer het meest kleurrijke dessin uit. Door dit gedeeltelijk te bedekken met een stuk Vellum Cardstock temper ik de levendigheid van het dessin een beetje.


Als middelpunt van de kaart gebruikte ik een label, die ik uitstanste met de Tasteful Labels Dies. Ik paste hier dit label nu eens verticaal toe, wat het label meteen een heel ander aanzien geeft.

De tekst komt uit de set Volop Vrienden. Dit is een nieuwe Nederlandstalige stempelset die ik opvallend vaak gebruik. Superbruikbaar!

Verder stempelde ik heel licht de tekst Gefeliciteerd op het label, en onder- en bovenaan blaadjes uit de Natuurlijk voor Altijd bundle!


Dit label plakte ik verhoogd op een stuk cardstock dat ik van een gave structuur voorzag met de Greenery Embossingfolders. Er tussenuit liet ik wat prachtige bladeren steken, die ik uitstanste met de Forever Flourishing Dies. Wat zijn die bladeren prachtig uitgewerkt zeg!


 De prachtige naturel uitstraling van dit mooie opengewerkte lint uit de Forever Greenery Trim Combopack geeft een mooi rustiek detail.


En zo werd dan het eindresultaat. Lekker stoer, en door de kleuren toch fris en vrolijk. Wat mij betreft een kaart die altijd kan, ook voor een man! Het is gewoon heerlijk om met deze spulletjes te werken!

Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Natuurlijk voor Altijd (Forever Greenery), Volop Vrienden
Papier: Cardstock: Pretty Peacock, Soft Sea Foam, Whisper White
             DSP: Forever Greenery DSP
             Vellum Cardstock
Inkt: Pretty Peacock, Soft Sea Foam, Old Olive
Dies: Forever Flourishing Dies, Tasteful Labels Dies
Embossingfolders: Greenery Embossing Folders
Embellishments: Forever Greenery Trim Combopack

Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 6 juli, om 19.00 uur!
Maandag 13 juli,  om 19.00 uur!

Ontvang van 1 juli tm 3 augustus kortingscodes bij je bestelling! Lees >HIER< hoe!

*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.


Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS en/of Minicatalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!