maandag 25 november 2019

Black Friday aanbiedingen!

Het kan je niet ontgaan, Black Friday komt er aan!

Een typisch Amerikaans verschijnsel dat je nu ook volop in Nederland op ziet duiken.

Het lijkt mij leuk deze week een mooie Black Friday aanbieding te doen. Gewoon omdat het kan, en er wellicht nog wat leuke kadoideetjes bij zitten voor de feestdagen?

Deze Black Friday actie geldt alleen bij de Kijkkast en tot en met vrijdag 29 november aanstaande, om 23.59 uur

Op de volgende zwarte producten krijg je nu 15 procent Black Friday korting!
!
Geef dus tot uiterlijk ( black) vrijdag je lijstje aan mij door!

Tot snel!
Annette





Limited Edition in NOVEMBER: De fantastische Christmastime is Here Suite!
Verkrijgbaar zolang de voorraad strekt!


 
Lees HIER alle info! 
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen? 
Kom er bij!
 Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
 
en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***
Voor meer info, klik je HIER


Wil jij straks graag de NIEUWE JAARCATALOGUS of de NIEUWE HERFST-WINTERCATALOGUS ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Of doe een bestelling, dan voeg ik hem er gratis bij!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!