vrijdag 8 november 2019

Kerstkadoosje, Christmastime is Here Suite#5

Toen ik gisteren het prachtige Christmastime Is Here DSP op mijn tafel zag liggen, had ik ineens zin om wat met het prachtige papier met grote rozenmotieven te doen. En zo had ik een kwartiertje later ineens een doosje in elkaar gefabriekt....
Ik gebruikte er alleen maar een strook van 10 centimeter breed van, om het doosje te maken! En wat komen die rozen er mooi op uit!

Eigenlijk heb je dan niet eens veel meer nodig! De verdere aankleding hield ik dan ook wat rustiger, alhoewel er toch volop details in zitten...
Het prachtig gedecoreerde label stempelde en stanste ik met diverse onderdelen uit de Bundle. Bij de Roses Dies zit ook een geweldig hoekornamentje dat precies op het grote label past. Voor dit projectje stanste ik het twee keer uit uit Early Espresso Cardstock.

Hier kwamen ze OP het label te zitten, en kleedde ze wat extra aan met de Gold Glitter Enamel Dots, maar op > Dit projectje van vorige week< gebruikte ik deze hoekornamentjes op een heel andere manier! Leuk om ze zo optimaal en afwisselend te gebruiken!

De gebruikte stempels komen trouwens allemaal uit de Christmas Rose Set.

Om het doosje makkelijk open te maken (en het staat ook gewoon leuk ;o) maakte ik een speels lusje op het dekseltje met een dubbelgevouwen stukje van het fraaie  Gold Shimmer Ribbon.

Het is leuk dat dat subtiele goud in allerlei onderdelen een beetje terugkomt!

Zo ongemerkt had ik dus zomaar alle producten uit deze supergave Christmastime is Here Suite gebruikt!

 

Zo'n leuk doosje is straks superschattig om een klein kadootje in kado te doen. Een parfummetje, maskertje, cremetje of kadokaartje past er bijvoorbeeld prima in!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Christmas Rose
Papier: DSP: Christmastime is Here DSP
            Cardstock: Whisper White, Early Espresso
Inkt: Mossy Meadow, Cherry Cobbler
Dies: Roses Dies
Embellishments: Gold Shimmer Ribbon, Gold Gliter Enamel Dots
Tols: Stampin'Sponges, Die Brush, Big Shot, Stampin; Trimmer

Tot snel!
Annette



Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 11 november om 19.00 uur
Maandag 18 november om 19.00 uur 
Dit kan ook per >>EMAIL<<
 
Limited Edition in NOVEMBER: De fantastische Christmastime is Here Suite!
Verkrijgbaar zolang de voorraad strekt!
 
Lees HIER alle info! 
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen? 
Kom er bij!
 Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
 
 
en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Wil jij straks graag de NIEUWE JAARCATALOGUS of de NIEUWE HERFST-WINTERCATALOGUS ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Of doe een bestelling, dan voeg ik hem er gratis bij!


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!