vrijdag 15 november 2019

Grungy en shiny, even iets heel anders! Christmastime is Here Suite#8

 In mijn vorige post vertelde ik al hoe leuk het is om je producten met elkaar te mixen en matchen om weer nieuwe combinaties te krijgen... en eigenlijk daarmee alle producten die je op dat moment gebruikt een nieuwe dimensie te geven!

Dus dacht ik: Ik laat meteen een voorbeeld hiervan zien!

Ik bedacht me namelijk tijdens een fietstochtje (dan kom ik soms op de beste/gekste, raarste etc. ideeen!) dat de geweldige achtergrondstempel Handwritten het zomaar wel eens heel goed zou kunnen doen in combinatie met de Christmas Rose stempelset!

Dus bij thuiskomst... Je raadt het al...

... moest dat meteen uitgeprobeerd worden. En het matchte... en HOE!

Tenminste... ik vond het gaaf!

Allereerst heb ik de grote prachtige roosstempel uit Christmas Rose afgedrukt met Early Espresso Inkt, en deze met deze zelfde inkt op de "Messy Watercoloring"manier, met mijn Aqua Painters  ingekleurd! Tot zover was het eerste deel van de missie geslaagd. Dit werd COOL!

De prachtige roosafbeelding heb ik uitgestanst met de Roses Dies.

De grote Handwritten Achtergrond stempel had ik ook afgedrukt, met Early Espresso inkt, en dit paneel heb ik gesponsd, gescheurd, weer gesponsd, bespetterd en op een ander stukje cardstock geplakt. Een lekker ruige rustieke achtergrond was het geworden!

Maar ik wilde nog net iets extra's, iets verrassends, dus met de nieuwe Delicata Gold inkt die in de najaarscatalogus te vinden is (Die inkt is te gek!!) heb ik een leuk techniekje toegepast om een sleets bladgoudeffect te krijgen. Dat geeft echt een speciale draai aan dit Grungy ton sur ton kaartje!

Het goud liet ik terugkomen in het Gold Shimmer Ribbon. Dit lint zit ook in de Christmastime is Here Suite! Dat glansje is een prachtig contrast met deze Grungy kaart!

 Zo...Mijn plan was uitgevoerd, mijn missie was geslaagd!

Wat heb ik weer een plezier gehad van het maken!! En wat ik de volgende keer verzin? Misschien ga ik dan wel voor heel strak en simpel! Alles kan! Daarom houd ik ook zo van stempels en inkt!

Deze kaart hebben we ook gemaakt tijdens een workshop! Zou je dit ook willen leren maken? De Kijkkast workshops zijn altijd net even anders dan anders, en je leert er altijd weer iets nieuws, ontdekt bijzondere technieken en mogelijkheden en komt met bergen inspiratie thuis! Ik geef workshops of afspraak bij jou thuis of bij mij, of op locatie, en heb ook workshops in de workshopagenda staan waarvoor je je aan kunt melden! Je bent van harte welkom aan onze gezellige workshoptafel!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels:Christmas Rose, Handwritten
Papier: Cardstock: Very Vanilla, Very Vanilla Thick
Inkt: Early Espresso, Delicata Gold
Dies: Roses Dies
EmbellishmentsL Gold Shimmer Ribbon
Tools: Aqua Painters, Stampin'SPonges, Heat Tool

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 18 november om 19.00 uur
Woensdag 20 november om 19.00 uur
Vrijdag 22 november om 19.00 uur
Maandag 25 november om 19.00 uur 
Dit kan ook per >>EMAIL<<
 
Limited Edition in NOVEMBER: De fantastische Christmastime is Here Suite!
Verkrijgbaar zolang de voorraad strekt!
 
Lees HIER alle info! 
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen? 
Kom er bij!
 Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 
 
 
en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Wil jij straks graag de NIEUWE JAARCATALOGUS of de NIEUWE HERFST-WINTERCATALOGUS ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Of doe een bestelling, dan voeg ik hem er gratis bij!





Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!