maandag 9 juli 2018

Lief kadoosje in Vintage-Stijl! *leuk-idee-met-DSP*#2

* Tip! De Kijkkast Stempelzomer 2018 komt er aan!
Doe je mee?
Klik HIER voor alle info*

Ook vandaag laat ik een maaksel zien waarvoor ik het Designer Series Paper van Stampin'Up! gebruikt heb!

Met een paar teamgenootjes hebben we het plan gemaakt om deze maand eens flink met deze prachtige papierseries aan de slag te gaan!



Want al dit papier is echt veel te mooi om in de kast te laten!

Deze keer heb ik gekozen voor het Natures Poem Designer Series Paper!


Het is prachtig papier met natuurlijke motieven, in een prachtige kleurencombinatie. Door de kleuren en de motieven is het heel tijdloos maar toch ook eigentijds papier geworden waarmee je enorm veel combinaties kunt maken.

 Voor mijn projectje van vandaag maakte ik een luxe kadoosje. Ik maakte de basis van cardstock en voegde op alle vlakjes een stukje DSP toe. Het vel dat ik daarvoor uit het pak koos heeft een basis in de kleur Soft Suede, met een subtiel wit bladmotief er in.

Voordat ik het Designer Series Paper op het doosje plakte, schuurde ik eerst de randjes licht op met een schuurpapiertje. Dat geeft een leuke verweerde look aan het papier. Zo steekt het ook meteen meer af bij het basisdoosje.

Het doosje heb ik overigens eerder laten zien, alhoewel het toen een heel andere gedaante had. Ik heb hier alleen de basis gebruikt, wat een mooi afgewerkt doosje oplevert. Je kunt een complete tutorial voor het doosje >>HIER<< vinden. Laat de handgreepjes weg, en je hebt een doosje! ;o)

Ik vond het leuk om de modern Vintagestijl van het doosje door te voeren in de decoratie. Met een paar ovalen en de prachtig gedetailleerde stans uit de Stitched Labels Framelits maakte ik een mooie
versiering waarop ik een tekst stempelde uit de set Stiched All Around.

Zo leuk, al die laagjes! Zo is er lekker veel te zien!
Het Designpapier dat ik vandaag gebruik komt uit de Natures Poem Suite. Dat wil zeggen dat er een aantal producten zijn die perfect op elkaar afgestemd zijn. 

In de stempelset bij deze suite genaamd "Puur Natuur" (wat de Nederlandse variant is van de set Rooted In Nature) zit een prachtige bladstempel die perfect matcht met het dessin van het Designer Series Paper. 

Dit blad heb ik dus een paar keer gestempeld en uitgestansd, en voorzien van een reliefje met de Embossingdie die ook bij de set zit. Zo maakte ik op de hoeken een mooie bijpassende afwerking. 

Heerlijk als het zo mooi combineert!

Wat Rhine Stone Jewels, een metalen roosje uit de Share What You Love Embellishmentkit en wat Organza Ribon staan er prachtig bij!

Het prachtige Natures Poem DSP hoort bij de fantastische DSPactie van deze maand! 4 halen, 3 betalen! Je leest HIER alles over deze actie en over de extra mogelijkheid die de Kijkkast hierbij aanbiedt. 


Nature's Poem is zeker een favoriet van velen!

En...zeker ook van mij!

Dit kadoosje in moderne vintage stijl heeft op dit moment nog geen bestemming, ik maakte het omdat ik gewoon enorme zin had om het te maken. Het papier inpireerde mij! Maar ik weet zeker dat er binnenkort een perfecte gelegenheid voorbij gaat komen om het aan iemand kado te doen!

Hopelijk vonden jullie dit ook een *leuk idee met DSP* ;o) 
Een reactie onder deze blogpost wordt door mij altijd heel erg gewaardeerd!!

Vanavond, maandag 9 juli, gaat er weer onze wekelijkse (mee-)bestelling de deur uit. Mocht je zin hebben om gebruik te maken van de Designer Series Paperactie, of om iets anders te bestellen, geef dan je lijstje door voor 20.00 uur. Mocht je vragen hebben, ben je natuurlijk ook van harte welkom me een berichtje te sturen!

Mocht je vandaag nog meer leuke ideeen met DSP willen zien, kijk dan ook zeker bij de projecten die mijn teamgenootjes
vandaag hebben gemaakt. Door op hun naam te klikken kun je het allemaal zien!

Wat heb ik gebruikt?
Stempels: Puur Natuur/Rooted In Nature, Stitched All Around
Papier: Cardstock: Crumb Cake, Soft Suede, Whisper White, Early Espresso
            DP Natures Poem Designer Series Paper
Inkt: Soft Suede, Early Espresso
Dies: Stitched Labels Framelits, Natures Roots Framelits, Layering Ovals Framelits
Embellishments: Rhine Stone Jewels, Organza Ribbon Whisper White, Share What You Love Embellishment Kit
Tools: Big Shot, Die Brush, Stampin'Sponges, Schuurpapier

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
  Maandag 9 juli om 19.00 uur
Maandag 16 juli om 19.00 uur 


Alleen in juli: Designer Series Paper Actie
Bestel er drie, kies er een vierde gratis bij!
(alleen op de geselecteerde soorten) 



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


2018-2019 JAARCATALOGUS

Wil jij graag de nieuwe ! catalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen


Houd je ook zo van stempelen, spelen met inkt  en kleur en wil je bij elke bestelling korting op je stempelmaterialen??
( en ontvang in juli inkt twv 81 euro EXTRA!)
Klik hier voor meer info!

4 opmerkingen :

  1. Geweldig mooi doosje! De Stitched All Around bundel staat bij mij ook hoog op het lijstje ��.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi leuk doosjes.echt iets wat ik ook wel wil maken.gr Anke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kunstwerk weer Annette! Echt supermooi! En wat handig dat je zo de tutorial nog een keer gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!