vrijdag 6 juli 2018

Life is tough *leuk-idee-met-DSP*#1

Met een paar teamgenootjes gaan we deze maand lekker veel inspiratie laten zien met Designer Series Paper, oftewel DSP! Er is zulk prachtig papier in de collectie en het is zo leuk om het te gebruiken!

En zeker met de 3=4 actie die nu loopt is het leuk het DSP eens extra in het zonnetje te zetten!

En dit doen we deze maand onder de veelzeggende titel: Leuk idee met DSP! ;o)



Vandaag heb ik gekozen voor het DSP met de naam Twinkle Twinkle! Een serie uit de gelijknamige  suite die oorspronkelijk bedoeld is voor babies, maar met deze gave papiertjes kun je veeeeel meer dan dat!


Het is lekker modern papier, in leuke kleurtjes, tijdloze motiefjes, totaal niet te zoet en neutraal genoeg om allerlei trendy kaarten te maken!

Ik had toevallig een kaartje nodig voor een bekende die het momenteel moeilijk heeft. Dat zijn van die periodes waarin een kaartje misschien wel het meest welkom is! Ik heb daarom lekker gemixed en gematched met papier, inkt en stempels om iets passends te maken.

Voor dit kaartje heb ik drie subtiele rustige dessins uit het pak DSP genomen, waarvan ik de randjes licht gesponsd en opgeruwd heb met de scherpe rand van mijn schaartje. Dat geeft meteen al een subtiel stoer effect.

De tekst vond ik hier wel heel toepasselijk! Deze komt uit Friendly Expressions.


 Het stoere, en tegelijkertijd lieve nijlpaard komt uit Animal Outing. Ook die past weer superleuk bij de tekst en bij de bedoeling van het kaartje... Ik heb "Nijltje" met een paar snelle penseelstreekjes ingekleurd. De Stampin'Up! inkten en Aquapainters zijn hiervoor ideaal.
Hier zie je de laagjes van het papier. Sterretjes, sterrenbeelden en stipjes. Zo makkelijk te combineren! De indeling van de kaart is verder heel simpel. Wat zwarte details zorgt dat het zachte van de pastels meteen een andere look krijgt.




Het Twinkle Twinkle Designer Series paper is een van die tien soorten die deze maand meedoen met de actie vier halen, drie betalen. Je leest HIER meer over deze actie en de extra mogelijkheden die de Kijkkast hierbij aanbiedt!

Dit kaartje is het ideale "hart onder de riem", en kan prima voor een dame, maar ook voor een heer.
Ik vind Twinkle Twinkle echt superleuk papier waarmee ik nog een hele berg ideeen heb!

Vandaag laat ook mijn teamgenootje Yolande een erg mooi * DSP-idee * zien. Ga dus vooral ook even bij haar kijken!

Hieronder staat nog een lijstje met alle gebruikte materialen. De komende tijd zul je nog meer DSP ideetjes voorbij zien komen. En mocht je ook zelf aan de slag willen en ook dat prachtige DSP willen hebben, (of iets anders) er gaat elke maandag (mee-)bestelling weg, dus laat het maar weten als je ook iets wilt. Ook bij vragen mag je mij altijd een mail sturen!

Wat heb ik gebruikt: 
Stempels: Animal Outing, Friendly Expresiions
Papier: cardstock: Whisper White, Gray Granite, BasicBlack
            DSP: Twinkle Twinkle
Inkt: Stazon Black, Gray Granite
Dies: Animal Friends Thinlits
Embellishments: Bakers Twine Basic Black
Tools: Aqua Painters, Stampin'Sponges, Big Shot

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
  Maandag 2 juli om 19.00 uur
Maandag 9 juli om 19.00 uur 


Alleen in juli: Designer Series Paper Actie
Bestel er drie, kies er een vierde gratis bij!
(alleen op de geselecteerde soorten) 



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


2018-2019 JAARCATALOGUS




Wil jij graag de nieuwe ! catalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen


Houd je ook zo van stempelen, spelen met inkt  en kleur en wil je bij elke bestelling korting op je stempelmaterialen??


Klik hier voor meer info!

1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!