zaterdag 8 april 2017

Regenboog in een Doosje...Speciale kadootjes voor On Stage!

Voor een aantal speciale mensen maakte ik kadootjes. Vandaag laat ik er een paar aan jullie zien!

Als startpunt gebruikte ik de stempeldozen van Stampin'Up! De superhandige dozen waarin de stempels geleverd worden kun je namelijk ook los bestellen ( je vindt ze op bladzijde 183 van de jaarcatalogus). Ik gebruik ze niet alleen voor stempels, maar ook voor andere stempelspullen.. het zijn namelijk ideale opbergers.

Maar ik gebruikte ze deze keer als kadoverpakking! Ik koos voor mijn doel de Wide Stamp Cases van het halve formaat. Als je er hiervan twee op elkaar zet zijn ze precies even groot als de normale grote boxen.
maar ook voor mijn kadootje hadden ze precies de goede maat! Bovendien is het een mooie en stevige verpakking voor de toch wel tere inhoud en hebben ze eenmaal aangekleed ook een mooie luxe uitstraling.

Je kunt tussen de buitenste laag een kaftje schuiven. Dit maakte ik van Basic Black Cardstock. Daarop plakte ik een paneeltje van whisper white waarop ik diamanten stempelde uit de set Just Keep Swimming. Ik stempelde eerst de lijntjes met Basic Black en met de bijpassende "inkleurstempel" maakte ik ze mooi warm geel.

Van elke diamant kleurde ik een paar vlakjes in met De Wink of Stella Glitter Brush in GOLD-kleur. Dat geeft een luxe effect.
En OP het doosje, aan de buitenkant dus, bevestigde ik de toepasselijke tekst.... Deze komt uit de stempelset Over the Rainbow.

Met deze mooie tekst maak je overduidelijk dat die persoon belangrijk voor je is... En dat was natuurlijk ook net de bedoeling....

Maar de tekst is natuurlijk niet compleet zonder het laatste woord.... 



Deze zie je als je het doosje opengemaakt hebt... Met daarbij nogmaals een gestempelde diamant... Deze keer is die ingekleurd met regenboogkleuren en voorzien van lekker veel glitter....

De Stampin'Write Markers en een flesje Dazzling Details, zorgden voor een prachtig kleurrijk glimmer effect.

Dit paste namelijk prachtig bij het kadootje dat ik voor ze had uitgekozen...., een Rainbow Crystal, die voor veel kleurig licht in huis gaat zorgen, als de ontvangsters hem voor hun raam hangen. Een prachtig effect!

Een toepasselijk kadootje, omdat we natuurlijk allemaal dol zijn op kleur!

Het zou mooi zijn als de ontvangsters hier veel inspiratie van gaan krijgen ;o)

Maar natuurlijk hoop ik ook dat ze mijn oprechte waardering en vriendschap voelen. Want daar draait het uiteindelijk allemaal om!

Vandaag is On Stage al weer voorbij, we hebben de derde dag gevierd met een bijeenkomst in de grote zaal, training, lekkere lunch, Prize Patrols en meer... dus we hebben natuurlijk genoten, veel inspiratie opgedaan, en gejuichd bij het zien van al het moois dat er aan komt! We hebben dus ook weer mooie herinneringen gemaakt met z'n allen! Ik hoop jullie er snel over te vertellen!
header_OnStage2016_demo_ENG


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Just Keep Swimming, Over the Rainbow, 
Papier: Cardstock: Whisper White, Basic Black, Crushed Curry
Inkt: Basic Black, Crushed Curry
Dies: Layered Circles Framelits
Embellishments: Sequin Trim Gold, 1/8 inch Ribbon Gold, Wink of Stella Glitterbruch, Dazzling Details Gold Glitz
Pons: Classic Label
Tools: Paper Snips Stampin'Write Markers Brights'
En verder:Wide Stamps Cases Half, Mini Glue Dots, Fine Tip Glue, Multi Purpose Liquid Glue

Tot snel!
Annette


*Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Vrijdag 31 maart 2017 (laatste (mee-)bestelling binnen de SAB!!!)
Maandag 10 april om 19.00 uur
Maandag 17 april om 19.00 uur


Doe mee met de winactie op de Kijkkast Facebookpagina!
Je vindt het { HIER }


Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!