woensdag 19 april 2017

Voor de liefste moeder! Met Basket Bunch

Je kunt er maar beter op tijd bij zijn toch? Ik heb alvast een kaartje klaar voor moederdag... Maar wie weet bewaar ik hem wel voor "zomaar een keertje".... dat is net zo leuk.... Dan kan ik voor moe-d'r-dag weer iets anders maken ;o)


Voor deze kaart gebruikte ik wederom de Set Basket Bunch, een set waarvan ik pas nog zei dat ie niet alleen voor pasen te gebruiken was...

Dus hier is hij dan, een kaart die ook voor andere gelegenheden gebruikt kan worden, bijvoorbeeld als beterschaps kaart....

Voor de achtergrond gebruikte ik de zelfde achtergrondtechniek EN dezelfde stempels en dies als voor deze kaart! Hier zijn de kleuren iets anders, en ik liet wat meer wit....maar ook gebruikte ik hier de narcisjes! Zijn ze niet schattig, zo in die mand? Narcissen zijn voor mij: VOORJAAR!


De mand is ook een beetje anders, want hier heb ik het hengsel weggelaten en heb ik er een strik aan gemaakt. Door de leuke, vele extra's in de set kun je volop varieren! Denk er wel om dat zowel de stempels als de dies "retiring"zijn, dat wil zeggen dat ze uit de collectie gaan en... erger nog... dat ze slechts verkrijgbaar zijn zolang de voorraad strekt!



Basket Bunch Photopolymer Stamp Set
 De stempelset Basket Bunch gaat nu van 25 euro voor 21,25
 De Basket Builder Framelits gaan van 37,50 nu voor 26,25!

Voor deze kaart heb ik een leuke bijpassende tekst-stempel uit de Nederlandstalige set Sentimenten genomen en uitgeponst met de Classic Label, die hier ideaal voor is! Dit heb ik zo opgeplakt dat hij aan de mand lijkt te hangen.


Als afwerking deed ik wat Bakers Twine om de kaart, ook deze is retiring overigens.... Dit overheerst niet. Hierdoor blijft de aandacht naar de bloemen en het achtergrondje gaan.

Ik hoop dat ik je weer op wat ideetjes heb kunnen brengen!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Basket Bunch, Sentimenten
Papier: Cardstock: Wisteria Wonder, Pear Pizzazz, Shimmery White, So Saffron, Blushing Bride
Inkt: Blushing Bride, Pear Pizzazz, Wisteria Wonder, Soft Sky, So Saffron, Basic Black
Dies: Basket Builder Framelits Dies
Pons: Classic Label
Embellishments: Bakers Twine Old Olive
Tools: Big Shot, Die Brush, Stampin'Write Markers Subtles, Ink Refills Subtles; Stampin'Spritzers
En verder: Multi Purpose Liquid Glue.

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Maandag 24 april om 19.00 uur
Maandag 1 mei om 19.00 uur


Doe mee met de winactie op de Kijkkast Facebookpagina!
Je vindt het { HIER }


Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!