zaterdag 15 april 2017

Trendy Voorjaarskaart met Oh So Succulent

Tussen alle workshops en andere voorbereidingen door (Ja er komen bij de Kijkkast echt superleuke dingen aan!!) en wat geklus in huis, is hier nog even een voorjaarsachtig kaartje!

De afgelopen week zat weer goed gevuld met de Kijkkast-Clubworkshops en ook was het lekkker druk met alle vragen en bestellingen die binnen kwamen naar aanleiding van de Retiringlijsten, de lijsten met producten die uit de collectie gaan! Het is heel snel gegaan en niet alles was er meer (ondanks mijn waarschuwingen grepen sommige mensen toch mis) maar ook kon ik nog heel veel mensen blij maken.

Een van de stempelsets die deze week heel veel besteld werd is Oh So Succulent! Tijdens ons Stempelmomentje maakten we er pas nog deze lentekaart mee:


Succulenten, oftewel vetplantjes, zijn natuurlijk helemaal de trend van nu! Ik heb de afgelopen maanden dan ook heel wat kadootjes gemaakt met deze set! Een potje of doosje vullen met geld en wat snoepjes, en dan afvullen met "vetplantjes" en wat mos, is echt leuk om te geven... Vooral als je ziet dat mensen echt even moeten voelen om te kijken of het een echt plantje is ;o)

Maar nu maakten we er ook kaartjes mee!


Het bijpassende Succulent Garden DSP maakte het wel heel erg makkelijk, want daar zitten precies de goede kleurtjes in! Deze kleurtjes komen dan ook allemaal terug in de kaart.

Ook zitten er leuke motiefjes zoals ruitjes en streepjes bij...


Voor de vierkante stukjes op de achtergrond gebruikte ik het DSP maar op de cirkel in het midden, die ik uitstanste met de Stitsched Shapes Framelits en het laagje daar onder met de Layered Circle Framelits, gebruikte ik alleen maar stempels. Het leuke is dat er heel veel soorten en maten plantjes in de set zitten. Het zijn allemaal 2-step-stempels, dat wil zeggen dat je de lijntjes stempelt, en met een andere stempel het "inkleuren"stempelt. Bij al die leuke vetplantjes zitten dan ook weer stansjes. Ideaal dus, en volop combineren en varieren!


En de leuke tekst die ik gebruikte zit ook in deze set....

Ik sponste het randje van de cirkel heel licht en plakte de laagjes op elkaar. Daarna kwam de cirkel me Stampin'Dimensionals iets verhoogd op de kaart.


Natuurlijk moest er ook een "net-echte" Succulent op de kaart komen, dus ik nam de daarvoor geschikte stansen, alleen liet ik voor deze kaart de allergrootste weg. Ik sponsde alles met een paar kleuren voor optimaal diepte-effect, Bolde de blaadjes lekker op, en toen kwam deze nog net op de rand van de cirkel. Ik deed deze keer een klein pareltje (Pearl Basic Jewels) in het hart.

Om ook het Mint Macaron wat meer terug te laten komen had ik nog wat  Mint Macaron Sheer Linen Ribbon om de bovenste laag van de kaart gedaan en aan de achterzijde hiervan vastgeplakt..., vlak voor dat de cirkel op de kaart werd geplakt.

Op de basiskaart kwam een stukje Whisper White waarvan ik de hoeken nog wat bestempelde. En toen kon alles op elkaar bevestigd worden. Al met al heel wat laagjes. Altijd leuk ;o)

Wil je deze SUPERGAVE HIPPE stempelset met dies nog bemachtigen, dan moet je echt heel snel zijn want de voorraad is echt bijna op! Je kunt ze nu bovendien met een fikse uitverkoopkorting in je bezit krijgen:

De Oh So Succulent Stempelset gaat van 25 euro naar 20 euro!

Oh So Succulent Photopolymer Stamp Set

De Succulent Framelits Dies gaan van 40 euro nu naar slechts 24 euro!

Succulent Framelits Dies

Dat wil zeggen dat je de hele set nu voor maar 44 euro kunt bestellen, maar wees gewaarschuwd: Ik zag dat het echt de allerlaatste sets zijn in de voorraad. Wil je ze graag hebben? Indien nodig doe ik met alle genoegen een extra bestelling om te voorkomen dat je net te laat bent...

Mocht je ook de mooie bijpassende spulletjes willen hebben: Er is ook nog Designpapier op voorraad op het moment dat ik dit typ:
Succulent Garden Designer Series Paper

Het Succulent Garden DSP gaat van 13,50 naar 9,45

Succulent Garden 3/8" Ribbon Combo Pack

En het Succulent Combo Pack lint gaat van 11,00 naar 5,50



Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Oh So Succulent
Papier: Cardstock: Old Olive, Whisper White, Sweet Sugarplum, Mint Macaron
             DSP: Succulent Garden
Inkt: Old Olive, Rich Razzleberry, Sweet Sugarplum, Mint Macaron
Dies: Succulent Framelits Dies, Stiched Shapes Framelits, Layered Circle Framelits
Embellishments: Pearl Basic Jewels, Mint Macaron Sheer Linen Ribbon
Tools: Stampin'Spnges. Sponge Daubers, Big Shot, Bone Folder
En verder: Snail Adhesive, Multi Purpose Liquid Glue, Stampin'Dimensionals

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Maandag 17 april om 19.00 uur
Maandag 24 april om 19.00 uur


Doe mee met de winactie op de Kijkkast Facebookpagina!
Je vindt het { HIER }


Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!