donderdag 2 april 2015

Nieuwe maand, nieuwe actie, nieuwe aanbiedingen en uitslag... ;o)

Hallo allemaal, ben je nog gefopt vandaag?



Zelf was ik vol goede zin bezig met de nieuwe maand...Het was weliswaar "the day after"de Sale-A-Bration! maar ik was daar snel overheen... want...niet getreurd, er komt weer allerlei spannends aan! Lees vooral verder!

Kijkkast-Verloting Maart


Allereerst is daar de uitslag van de verloting. De Kijkkast had in maart als extraatje een verloting onder alle bestellers die een order vanaf 60 euro plaatsten. Uit de lootjesmand hebben we vanmiddag een lootje getrokken! De gelukkige winnares van de Kijkkast Kadobon is geworden:

Esther Waardijk!  

Esther is nog niet zo lang bezig met stempelen maar HEEL enthousiast en ze is inmiddels ook besmet geraakt door het Project Life Virus dus ik ben er zeker van dat zij er iets HEEL leuks van gaat uitzoeken! GEFELICITEERD!

April-Acties bij de Kijkkast

Omdat ik niet op mijn geweten wil hebben dat jullie in "een enorm gat" vallen na de feestelijkheden van de Sale-A-Bration wil ik in april er een leuk toetje aan vast plakken:

DUS:

Doe je in april een bestelling van 65 of meer, dan mag je gratis een Classic Stampin'Inkpad uitkiezen in een kleur naar keuze!

Doe je in april een bestelling van 100 euro of meer, dan krijg je een Classic Stampin'Inkpad in een kleur naar keuze PLUS een Flesje (van mijn favoriete multifunctionele, fijn doseerbare, en altijd perfect plakkende) Multipurpose Liquid Glue! bij je bestelling kado.

Daarbij verloot ik ook deze keer weer een maandprijs, namelijk de prachtige stempelset Bloom With Hope! Dit is een heel enorm populaire stempelset, gewoonlijk alleen door hostessen te bestellen, geweldig om in te kleuren en heel veelzijdig! Voor elke 25 euro aan bestellingen in de maand april gaat er voor jou een lootje in de mand waaruit we eind april een gelukkige zullen halen!


Spannend nieuws op komst!

Ik vertelde al dat de huidige catalogi beiden geldig zijn tot 2 JUNI

In de loop van de maand april zal bekend worden welke producten er in de nieuwe catalogus niet meer terug zullen komen. Vanaf dat moment zullen deze producten slechts nog te bestellen zijn zolang de voorraad strekt. In de afgelopen jaren heb ik kunnen zien dat dat dan HEEL snel gaat en dat er ook teleurstellingen zullen zijn als iets op blijkt...Met dat in het achterhoofd heb ik twee Tips voor jullie:

1 Heb je nog producten op je verlanglijstje staan die je nog graag wilt hebben, bestel deze dan tijdig. Wacht niet het laatste moment af. Ik adviseer je dan in de eerste helft van de maand deze producten nog te bestellen. Zoals vermeld zal dit in ieder geval gelden voor de Incolor producten 2013/2015 maar naar alle waarschijnlijkheid ook voor heel veel stempels, papier, lint en andere producten.

2 Wil je toch de lijsten afwachten zorg dan dat je zo snel mogelijk kunt reageren als deze bekend worden. Deze lijsten zullen EERST bekend worden aan de Kijkkast Nieuwsbrieflezers en als extra nieuwsbrief verzonden worden, waarbij meteen een extra meebestelmoment ingelast zal worden. Wil je dus als eerste op de hoogte zijn meld je dan via het contactformulier aan voor de Nieuwsbrief! Over de Vernieuwde Kijkkast Nieuwsbrief zal ik jullie binnenkort meer vertellen!

En er zit meer spannends in de Pipeline, dus blijf vooral goed op de hoogte!

Weekaanbiedingen!

Natuurlijk mogen we deze niet vergeten: Superleuke Weekly Deals!



Heel veel stansen deze keer!
De Hearts A Flutterset, leuke bannertjes in een mooie tussenmaat!
De Squares Collection Framelits: Prachtig vooral voor het maken van geinige frames voor moderne
kaarten!
De Word Bubble Framelits om gave spraak- of denkwolkjes te maken maar er is veel meer mee mogelijk! Met een paar stansfoefjes zijn ze veel veelzijdiger dan je zou denken!
En de File Tabs Edgelits dieset! Oh die is zo gaaf om hippe randjes aan kaarten te maken, of mini albumpjes, Tabboekjes, inserts voor kaarten en VEELLL meer!

Project Life liefhebbers.... De framelits uit deze aanbiedingen zijn zeker voor jullie ook geweldig! Vraag me gerust om tips als je het ook zo leuk vind je eigen kaartjes en elementen te maken!

Houd je er van kadootjes te maken en te decoreren? De Extra Large Giftboxes zijn ideaal. Naar hartelust te versieren, want je hebt de perfecte neutrale basis. Leuk met wat beautyproducten, chocolade, zelfgebakken koekjes, een babykadootje etc. Ze zijn foodsafe en ze zitten met drie stuks in een set. De maat is 15,2 bij 15, 2 cm, De hoogte is 11,1 cm.

Maak je graag zelf doosjes, dan is de Gift Box Punch Board een must have. Je hoeft er niks voor te weten of te kennen, want alles staat op het board en het wijst voor zich. Gewoon de stappen volgen van het doosje naar je keuze. Echt heel makkelijk en perfecte doosjes! Zelfs zonder lijm en schaar te maken! Kom je er niet uit of wil je meer weten? Ik help je graag!

Tenslotte is er nog het heerlijke Blushing Bride Cotton lint waar ik zo van houd door de matte en natuurlijke uitstraling. Ook erg mooi in combinatie met bijvoorbeeld de kleur Crumb Cake!

Voor vandaag laat ik het hier weer bij. Genoeg om over na te denken ;o) Binnenkort weer nieuws, activiteiten en natuurlijk maaksels!

Tot snel!



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!