maandag 1 januari 2024

Het JANUARI-Nieuws bij de Kijkkast!


Op deze eerste dag van het jaar wil ik jullie eerst natuurlijk mijn allerbeste wensen doen:

Voor jou, en de mensen om je heen, wens ik alle goeds voor dit nieuwe jaar: Gezondheid, tevredenheid, gezelligheid, tolerantie, geduld, vrolijkheid, saamhorigheid, verdraagzaamheid, veel liefde en warmte, voorspoed, en natuurlijk bergen vol creativiteit en heel veel stempelplezier! Een supergoed 2024!


In deze maand januari staat er weer volop nieuws op ons te wachten. Na een paar onrustige weken in privesfeer, en een paar dagen onder de wol door een Coronavirus, waardoor ik in december maar heel weinig heb kunnen stempelen, heb ik echt enorm veel zin om er weer keihard tegenaan te gaan!


Hoogtepunten van deze nieuwe maand zijn natuurlijk de start van de nieuwe Minicatalogus en van de Sale-A-Bration, het grootste stempelfeest van het jaar! 

Wat komt er veel moois aan! Ik heb al diverse mooie items kunnen bestellen via de de preorder die wij als demo's mochten doen, en ik kan niet wachten om jullie allerlei creaties te laten zien die ik met dit moois al gemaakt heb! Aanstaande donderdag 4 januari vind je hier alle informatie!

Heb je je papieren exemplaar van de Mini Catalogus en Sale-A-Brationfolder al aangevraagd? Het kan nog hoor, ik heb er nog een aantal op voorraad. Stuur me maar snel een email, dan maken we het in orde!


Een speciaal onderdeel van de Sale-A-Bration wil ik je nu echter alvast laten zien! Dit geweldige nieuwe pakket, bestaande uit de nieuwe Glaswerkplaat met Toebehoren twv 74 euro kun je tijdens de Sale-A-Bration helemaal GRATIS in je bezit krijgen bij het aanschaffen van het Stampin'Up! Startpakket!! Echt waar: Deze set is echt helemaal te gek! Ik vind het superhandig! Deze handige glaswerkplaat wil je absoluut hebben! Je leest er meer over op deze Info Pagina.

Maar waar een nieuwe catalogus van start gaat, eindigt er ook weer eentje. De winterminicatalogus is nog geldig tot en met 3 januari. Je hebt dus nog enkele dagen om te profiteren van de uitloopartikelen. Op is op, kortingen tot 60 procent! Na 3 januari is alles weg, wacht dus niet!
Lees HIER alle info!

Ook in deze maand ontvang je bij de Kijkkast als bestellende klant een kadootje als dank!
In januari krijg je bij een bestelling vanaf 92,50 euro,
en bij het gebruik van de Hostcode 6PJDWDB2
gratis een pakje Regenboogglans Parels twv 9,25. 
Dit krijg je bovenop je Sale-A-Bration kadoos!


Door de decembermaand die hier wat anders verliep dan verwacht ben ik nu nog bezig met het vullen van de WORKSHOPAGENDA! Er liggen volop plannen en ideeen klaar! De komende dagen en weken zullen er steeds wat nieuwe data bij komen! Neem dus vooral af en toe een kijkje!

Mijn eigen agenda is bovendien ook al lekker gevuld met de nodige bloghops en challenges die er weer aankomen. Leuke uitdagingen voor mij, veel gezellige contacten met mede-Bloghoppers van over de hele wereld, en lekker veel inspiratie voor jullie! Ik heb er zin in! Kom je af en toe een kijkje nemen hier bij de Kijkkast?

Zodra ik alle regeldingen weer een beetje op de rails heb, ga ik ook weer fijn aan de slag met de Kijkkast Lives. Dat hebben jullie gemist, zo heb ik van veel kanten gehoord, en ik moet zeggen: Ik heb het zelf ook heel erg gemist!

Blijf hier dus vooral terugkomen, of nog beter, ga deze pagina volgen (via de aanmeldknop in de zijlijn) zodat je melding krijgt als er nieuwe posts bij komen! Zo mis je niets!


Na al die regen van de laatste tijd, schijnen er wat verder in de maand koude weken aan te komen. Dus ik zeg: Warm vast aan, sloffen aan je voeten, een warme beker drinken, en lekker aan de stempel! Ik doe graag met je mee!

Tot gauw!
Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:

Woensdag 3 januari 19.00 uur (Laatste meebestelling ivm Laatste kans producten!)
Donderdag 4 januari 19.00 uur (ivm nieuwe Mini Catalogus en Sale-A-Bration))
Maandag 9 januari 19.00 uur


Bestel bij de Kijkkast en ontvang een kadootje als dank!
In Januarikrijg je bij een bestelling vanaf 92,50 euro,
en bij het gebruik van de Hostcode 6PJDWDB2
gratis een pakje Regenboogglans Parels twv 9,25


Van 4 januari t/m 29 februari: Sale-A-Bration!
De feestperiode met heel veel gratis kadoos, lees er HIER alles over!



Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
en ontvang tijdelijk deze geweldige 
Glaswerkplaat met toebehoren twv 74 euro GRATIS!
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke Jaarcatalogus 
en/of de nieuwste voorjaars Minicatalogus samen met de 
Sale-A-Brationfolder ontvangen? 
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info pag

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!