zondag 24 april 2022

Life is better with a friend like you - Faux Batik Techniek met Hand Penned Petals

Hallo, op deze zonnige (maar frisse) zondag!

Vandaag laat ik jullie een lekker bloemig kaartje zien! Of eigenlijk twee!


Maar laten we maar even met eentje beginnen!

Ik maakte deze vrolijke kaart met de Faux Batik techniek!


Ik gebruikte er de set Hand Penned Petals voor, en dat is niet voor niets, want met deze set kun je de meest uiteenlopende dingen doen! Het is een two step stempelset, met Distinctive effect, en een prachtige handgetekende (hand penned) uiterlijk! Ik heb er al zo veel mee gemaakt, kijk HIER maar eens!

Maar we dwalen af.... 



Een leuke techniek toepassen geeft je stempels elke keer weer een nieuw uiterlijk, en zo blijven ze dus eigenlijk nieuw!

Deze techniek hebben we laatst in een van de Kijkkast Stempelclub Workshops gedaan! En dan in twee heel verschillende variaties. Wie weet lukt het mij binnenkort ook de tweede variant hier te laten zien!


Op zo'n bewerkte achtergrond houd ik de decoratie verder graag heel eenvoudig, zodat de achtergrond optimaal tot zijn recht komt!


En elke keer wordt het effect anders, als je zo'n heerlijk kliederige techniek doet! Hier is ook een tweede kaartje waaraan je dit kunt zien!


Bovendien voegde ik op de linkerkaart extra spettertjes toe en op de rechterkaart niet. Ook kwamen er op de linkerkaart wat extra embellishments. En natuurlijk gebruikte ik verschillende teksten! 


Maar die teksten komen beiden wel uit de zelfde set, namelijk Peaceful Moments! Je hebt van die tekstensets die je telkens weer pakt, en dit is er zo eentje!

Het mooie weer, en de vrolijk uitbottende bloemen in onze tuin, waren niet mijn enige inspiratie vandaag....



Ook deze challenge nr 339 van Global Design Project, zette me er toe aan vandaag deze kaart te laten zien! Het thema "bloemen"is natuurlijk altijd goed! Ik ben en blijf er dol op!


Ik houd van het effect dat deze gave Faux Batik techniek aan deze afbeeldingen geeft. En het is ook nog eens heerlijk om te doen! Zo maak je je eigen, unieke designpapier!

Geniet nog lekker van deze dag! Ga jij ook nog wat stempelen vandaag?

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Hand-Penned Petals, Peaceful Moments
Papier: Shimmery White, Basic Black, Thick Basic White
Inkt: Stazon Black, Memento Black, Gorgeous Grape, Bermuda Bay, Pumpkin Pie
Embellishments: Bakers Twine Essentials Pack, Adhesive Backed Hexagons
Tools: Heat Tool, Water Painters, Stampin'Spritzers, Blending Brushes

Tot snel!
Annette



Eerstvolgende (MEE)besteldagen

Maandag 25 april om 19.00 uur
Maandag 2 mei om 19.00 uur
Dinsdag 3 mei om 19.00 uur (eerste bestelling nieuwe jaarcatalogus!)




De Kijkkast-APRIL-actie: Gebruik de actuele hostcode Y7AUZ3MA
en ontvang bij een bestelling vanaf 90 euro
nu gratis een ingham 3d Embossingfolder t.w.v. 9 euro!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 



πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!
Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!