donderdag 13 december 2018

Kerstsfeer proeven?

Nog maar  12 dagen en het is kerstmis!

Begin je al een beetje in de sfeer te komen?
Image result for kerstsfeer proeven

Mocht je vrijdagavond en zaterdag even tijd hebben, heb ik een ontzettend leuke uittip voor je, waar je optimaal kerstsfeer kunt opdoen! heb je geen tijd? Het is de moeite waard er tijd voor vrij te maken!

Ik nodig je van harte uit een bezoek te brengen aan de supergezellige kerstmarkt, in een bijzonder sfeervolle kerk, hier in ons eigen Wognum. Vorig jaar was deze markt er voor het eerst, en wat was het ontzettend leuk, gemoedelijk, warm, gezellig en sfeervol! Ook deze keer zal de Kijkkast er dus graag weer met een kraampje staan! 

De afgelopen tijd ben ik heerlijk in de weer geweest om allerlei gezellige, lieve, grappige en sfeervolle kerstkadootjes en hebbedingen te maken om mijn kraampje mee te vullen! Leuke kleine dingen voor jezelf, of om kado te geven! Ook heb ik enkele leuke homedecoprojecten gemaakt en allerlei leuke kersterige dingetjes.

Deze markt is er voor een goed doel, en mijn verkoop dus ook! Ook zal ik als het kan de beide dagen stempeldemonstraties geven. Uiteraard kun je er ook met je vragen terecht, en geef ik je graag alle info en uitleg die je maar wilt.

Er is van alles te doen, er zijn leuke en lekkere dingen te koop, en het is binnen! dus een gezellig, warm en droog momentje kerst opsnuiven en je laten verrassen door het aanbod! Ook voor kinderen is er leuks te beleven! Eventueel kun je, als je hem nog niet hebt staan, na afloop meteen bij de kerk zelfs een mooie kerstboom uitzoeken en hem in het weekend thuis meteen versieren! Gezellig!

De markt is open op vrijdagavond 14 december van 17.00 tot 21.30 uur
En zaterdag 15 december van 10.00 tot 17.00 uur
De toegang is helemaal gratis!

PKN Kerk Wognum, Raadhuisstraat 15 Wognum

Ik zou het echt supergezellig vinden je daar te zien! Kom je me dan even gedag zeggen?

Tot dan?
Annette

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 17 december om 19.00 uur
Donderdag 27 december om 19.00 uur



-O-O-

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

2018-2019 JAARCATALOGUS




Wil jij graag de jaarcatalogus en/of de NIEUWE voorjaarscatalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Of doe een bestelling in december, dan voeg ik hem er gratis bij!

2018 HERFST/WINTER CATALOGUS


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!