woensdag 11 november 2015

Woensdagnieuws!

Vond je het een beetje stil hier? Dat kan heel goed kloppen. Naast een vervelend en heel vreemd virus (???) dat me flink lastig viel was ik druk bezig met voorbereidingen!

Morgen ga ik namelijk  -YES!!!- met een aantal van mijn teamgenootjes naar OnStage Life in Brussel. En wat hebben we er naar uit gekeken! Dit is de allereerste OnStage Life. Dit is de nieuwe vorm van de welbekende Convention, en het belooft iets heel bijzonders te worden en heel anders dan de voorgaande jaren Convention. Spannend dus! Maar als ik uit ga van wat ik er over heb gehoord gaat het weer super worden! Wat heb ik er toch een zin in!


Het is natuurlijk sowieso al bijzonder al die andere demo's te ontmoeten, vanuit Europa maar ook vanuit de hele wereld! Het is altijd zo leuk dat contact leggen onderling zo makkelijk gaat, en zo kan het zomaar zijn dat je weer nieuwe vriendschappen opbouwt.

En het optrekken met ons hechte team is ook iets waar we allemaal naar uit kijken! We komen uit alle windstreken van het land, maar hebben hecht contact met elkaar... maar ja, zomaar even een kop thee samen drinken doe je dan niet snel samen. Nu gaan we dat heerlijk even inhalen, ik weet zeker dat er heel veel gelachen gaat worden ;o)

Een van de dingen die er echt bij horen als je naar een evenement van Stampin'Up! gaat is het Swappen! Swappen is het ruilen van zelfgemaakte dingen, zoals kaarten, doosjes of wat je maar wilt. Leuk om de stijlen en ideetjes van anderen te zien natuurlijk. Je komt altijd met bergen leuke dingen thuis, en geniet zo nog extra lang na! En natuurlijk maak je tijdens dat swappen met veel mensen een praatje en kom je ook mensen tegen die je online al heel lang "kent" en dan is het leuk nu eens "in het echt"te kunnen kletsen. Dat gaat zeker lukken....Er zijn al leuke eet-afspraken gemaakt met dames, en ik heb samen met onze engelse upline en vele anderen ook nog een gave feestavond.


Daarbij zijn het natuurlijk dagen vol informatie, tips, creatieve dingen, aankondigingen, verwennerij, en... we mogen als eerste de komende voorjaarscatalogus gaan zien!! Wooooohoooo!! Dat is altijd een van de hoogtepunten van zo'n bijeenkomst natuurlijk!

Maar goed, ik ben dus de afgelopen tijd druk geweest met van alles. Natuurlijk in de eerste plaats met workshops, kadootjes die ik heb gemaakt en deze week ook nog snel met mijn swaps.......



Hierboven zag je al wat onderdelen.... Hier zijn alvast een paar sneak peeks.....






Tsja, daar heb je dus nog niet veel aan ;o)

Het geheel laat ik pas zien als ik mijn swaps heb uitgedeeld, anders is de lol er al af! ;o) Het enige dat ik er over verklap is dat ik een hele ruig/stoer en kleurrijk achtergrondtechniekje heb gebruikt.....

De komende dagen zie je ze vanzelf voorbij komen. Het Kijkkastblog loopt gewoon door.

En aangezien het woensdag is, hebben we ook weer nieuwe Weekaanbiedingen!

Leuke en luxe dingen zitten er bij deze keer. De Metallic Foil Doilies zijn ideaal om je kaart of ander werkstuk mee te decoreren. Het zijn leuke accenten waar je veel mee kunt. Je kunt ze ook door midden knippen en ze ergens achter vandaan laten piepen, of ze als tagtoppers gebruiken. Leuk en prachtig opengewerkt.

De luxe Winterwonderland Embellishments lijken wel kleine sieraden. Eigenlijk ook best een goed idee om dat er van te maken, maar eigenlijk zijn ze bedoeld als sieraad op een kaart of kadootje oid. Erg mooi, zilverkleurig me een heldere Rhinestone. Ideaal te combineren.

Houd je meer van techniekjes en hip dan val je vast op het washitape. Gave motiefjes in wit, zwart en een beetje zilver, dus heel veelzijdig en ook weer passend bij allerlei kleuren.

En dan nog die supergave masks. Zo leuk om door midddel van allerlei simpele techniekjes je eigen superartistieke achtergrondjes te maken. Vier mooie motieven vind je in dit pak. Veel plezier voor heel weinig geld! Leuk toch?

Maandag heb ik weer een meebesteldag, dus mocht je willen profiteren, dan zou ik dat zeker niet laten;o) Je kunt tot deze maandag 18.00 uur je bestelling aan me doorgeven. Vergeet daarbij niet gebruik te maken van de Maandaanbieding!

Het is een lange post geworden! Tot snel! Morgen zit ik in Brussel te genieten, en dan komen hier mijn swaps voorbij! Tot morgen dus maar?

Annette

In November bij De Kijkkast: 
De SU-per Eindejaarstombola! 
Maak bij je bestelling kans op gave prijzen!
Lees er HIER alles over!


        
Nog een ruime week en dan is hij er weer!
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!