vrijdag 27 november 2015

Sint-ideetje van de Kijkkast!

                                                        Een tijdje geleden liet ik jullie al weten
Dat in deze tijd van het jaar flink met kadoos wordt gesmeten.

Vooral Sinterklaas en zijn zwarte pieten
Laten ons graag van presentjes genieten.

Maar dan is die moeilijke vraag weer daar:
WAT GEEF JE NU AAN EEN STEMPELAAR?

Er is veel te kiezen maar wat wil hij of zij het liefst?
Waarvan wordt hij of zij uiteindelijk het aller-creatiefst!?

Door de goede tips en hints van die lieve Sint
Zien we dat menig Pietje de Kijkkast vindt.

Heel wat wensenlijstjes werden gemeld
En vele Sintkadootjes werden al besteld.

En raak je het spoor bijster van al dat gekies,
Krijg je bij de Kijkkast natuurlijk altijd persoonlijk advies

Niet iedereen heeft echter een lijstje ingestuurd
dat zijn de momenten dat het kiezen wat langer duurt

En soms blijkt de keus toch te moeilijk of te zwaar
maar ook daarvoor heeft de Kijkkast een oplossing klaar!




















Als je echt niets kunt of wilt verzinnen
Haal je met de Kijkkast-Sint-Kadobon het ideale kadootje binnen!

Elke SU-fan of stempelaar kan stempelspulletjes immers goed gebruiken
En zal met plezier in de Catalogus duiken ;o)

Van deze bon kiezen zij gewoon hun eigen favoriet
Dus verkeerd kiezen kan Sint dan niet!
























en daarbij.....Zo'n fraaie bon is reuze feestelijk om te geven
Dus hierbij is het keuzeprobleem officieel opgeheven ;o)

Ze zijn trouwens al vanaf 15 euro te bestellen
Sint kan daarvoor simpelweg mailen of bellen

Dan komt het helemaal voor elkaar
En heb jij op 5 december het allerleukste kadootje klaar!








Ja, de kadobonnen zijn dit jaar erg geliefd, ik heb er al aardig wat mogen maken en dit jaar heb ik
daarvoor eens een voor mij nieuw Sint-kleurenpalet gekozen, met als uitgangspunt de traditionele Sinterklaasliedjes en de geweldige Sleigh Ride Edgelits.

Sfeervol blauw, warm geel en een toefje "Sinterig" goud voeren dit jaar de boventoon bij de Kijkkast-Sint-Kadobonnen.


Heel erg leuk om te maken en natuurlijk is het ontwerpje ook prima om te vormen in een kaart! Met de Alphabet Rotarystempel maak je natuurlijk elke Nederlandse tekst. En dat ziet er erg gaaf uit! Zelf ben ik er dol op!

Op de uitschuifkaart staat K.J.E.G. en deze geheimzinnige afkorting wordt onderaan dit kaartje ook uitgelegd... Het betekent: Koop (of kies) je eigen geschenk!

Er is gesponsd met Whisper White Craftinkt om de silhouetten een beetje te laten oplichten, en voor de hemel heb ik diverse techniekjes door elkaar gebruikt. De inimini-sterretjes heb ik gemaakt met de Confetti Stars Border pons.

Wil je een bon bestellen, wees dan (alsjeblieft) wel op tijd! Ik heb steeds enkele bonnen op voorraad, maar die voorraad is telkens ook zo weer weg, en dan moet ik dus bonnen bijmaken. En het is natuurlijk allemaal uniek handwerk. Deze bonnen zijn te verkrijgen vanaf 15 euro. Natuurlijk kunnen ze ook verstuurd worden (en dat doen we uiteraard in een heel neutrale enveloppe ;o) Je kunt me bereiken via het contactformulier, of mailen via annette.elias@quicknet.nl

BELANGRIJK: Wil je nog een bestelling doen voor Sinterklaas? Deze keer bestel ik meteen op maandagOCHTEND. Dat wil dus zeggen dat je je lijstje tot zondagavond 22.00 naar me toe kunt mailen! Maar, uiteraard kun je ook altijd een persoonlijke order doorgeven, die dan direct naar je huis wordt gestuurd, vanaf het Stampin'Up!magazijn! Sneller dan dat kan niet ;o)) Ik denk graag met je mee zodat alles op tijd voor elkaar is.




Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Alphabet Rotary, K.J.E.G., Gorgeous Grunge
Inkt: Island Indigo, Night of Navy, Basic Black, Whiper White Craft
Papier: Cardstock: Crushed Curry, Whisper White, Basic Black, Island Indigo
             Foil Sheets Gold
Stansen: Sleigh Ride Edgelits
Ponsen:Confetti Stars Border, 3/4 inch Circle, 1 inch Circle, 1 3/8 inch Circle, Banner
Embellishments: 1/8 inch Ribbon Gold
Tools: Stampin'Sponges, Sponge Daubers, Big Shot
En verder: Glue Dots, Stampin'Dimensionals,  Stampin'Glue Sticks

Tot snel!
Annette

In November bij De Kijkkast: 
De SU-per Eindejaarstombola! 
Maak bij je bestelling kans op gave prijzen!
Lees er HIER alles over!


        
Heb je zin in nieuwe ideeen en nieuwe inspiratie?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

3 opmerkingen :

  1. Ooh, wat heb je dat schitterend gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die hemel heb je heel mooi gedaan! En zo mooi die zwarte silhouetten.. Heel mooi bedacht allemaal. De kleuren vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!