vrijdag 13 november 2015

Kadootjes voor mijn teamgenootjes: Time 4 Stampin'Up!

Hallo vanuit Brussel! ;o)

Ook voor mijn teamgenootjes heb ik natuurlijk een speciale Swap gemaakt. En dat moesten kleine maar toch een beetje speciale kadootjes worden!

Na lang denken had ik het Eureka moment! En dit is het geworden!



In deze lieve kadoverpakkinkjes zit het eigenlijke kadootje, een wel heel speciale manier om jezelf er aan te herinneren af en toe de tijd te nemen even Creatief Bezig te zijn....

Voor iedereen die mee is heb ik een speciaal klokje meegenomen, met een door mij aangepaste wijzerplaat, als herinnering aan deze dagen met Stampin'Upvrienden!


Zoals je kunt zien aan de hanger is dit een sleutelhanger, of een tashanger. Net wat je wilt ;o)) Het zijn dan ook heel kleine klokjes. En het geinige is, ze werken echt!

Ik hoop dat zij het ook een leuke hebbeding vinden!

De wijzerplaatjes zijn dus ook heel klein, dus ik moest echt passen, met mijn kleinste alfabetstempeltjes en een aantal testrondjes. Meer dan deze tekst paste er niet op. Maar het is veelzeggend genoeg toch? Time for Stampin'Up!



Tot morgen, dan ben ik er weer, want morgen is immers een heel speciale dag!

Wat heb ik gebruikt?
Stempels: Back to Basics Alfabet, Endless Birthday Wishes, Endless Thanks
Inkt: Basic Gray, Real Red, Basic Black
Papier: Cardstock: Whisper White, Real Red, Smoky Slate
DSP: Neutrals Color Collection DSP
Ponsen: Label Bracket, Washi Label, Itty Bitty Accents Punch Pack
Embellishments: Rhine Stone Jewels 1/4 inch cotton Robbon Whisper White, 1/8 inch Ribbon Silver

3 opmerkingen :

  1. Ik ben er erg blij mee!!! Bedankt voor je originele kado!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh deze zijn super COOL! Ik dank dat het was een kadoetje van SU! aan jullie maar nee!! ... Maar ik ook een? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zien die er ook leuk uit zeg, ook de verpakking, maar zeker het schattige klokje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!