woensdag 15 juli 2015

Woensdagnieuws ;o)

Wat een druilerig weer. Niets aan! Nou ja, ik heb de kans maar aangegrepen om alle bakjes, vakjes en laadjes in mijn hobbyhoek maar eens goed op te ruimen, opnieuw in te delen en te soppen. Dan kan ik voorlopig weer fijn vooruit! Lekker stempelen!

Op dit moment wacht ik ook op de UPS meneer, want dan kan ik de KIKpakketten gaan klaarmaken en inpakken. Een ontzettend leuk werkje! Het wordt deze keer een fris en kleurrijk geheel, waarbij we leuke inktige technieken gaan gebruiken. Ik ben nu al benieuwd naar de ongetwijfeld spetterende resultaten! Er kwamen ook vandaag weer aanmeldingen binnen voor de KIK. Wat ben ik daar toch blij mee!!! Aangezien het nu na de tiende is gaan deze dames meedoen vanaf de volgende maand! Aanmelden kan op elk moment! Nieuwe deelnemers: Welkom bij de KIK!!

Ook de workshopaanmeldingen lopen lekker, en dat nog tijdens de vakantie! Zo verrassend! Leuk is dat de aanmeldingen mooi verdeeld zijn over de workshops, en op dit moment zijn bijna overal nog wel enkele plekjes beschikbaar maar dan kan ineens anders zijn!

De komende tijd gaan we regelmatig eens een dagje op stap met ons gezin. Mocht je dus niet meteen antwoord krijgen op je mail, verzoek of bericht, wees dan niet ongerust. Het komt goed, maar misschien ietsje later dan je van mij gewend bent!

Prijzenpakketten.....

De laatste weekenden zijn er  twee markten geweest waar de Kijkkast aanwezig was met een kraam....en op beide markten viel er een prijzenpakket te winnen. De winnaars van deze pakketten zijn:

G Hildebrand uit W. en Angela Groot uit H. 

Heb jij een lot in de pot gedaan en herken je hier je naam? Stuur mij dan snel een email, dan komt het helemaal in orde. Beiden van harte gefeliciteerd en alvast heel veel creatief plezier met je pakket!

(mee-)bestellen (extra) en weekaanbiedingen...

En dan is het nu tijd voor de nieuwe Weekaanbiedingen. Bedenk ook vandaag dat deze aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt. Er is van alles een beperkte voorraad, en daarom doe ik vanavond (woensdag) een extra (mee-)bestelling. Wil je dus iets bestellen, heb je nog iets nodig voor in de vakantieknutseltas of wil je zelf, met vrienden of misschien ook wel met kinderen aan de stempel, is dit je kans om snel je spulletjes in huis te hebben. Je kunt tot 19.00 je bestelling mailen naar annette.elias@quicknet.nl




Weekly Deals




Er zijn weer mooie altijd-goed sterren-dies, en geweldige stekertjes/tags-dies (echt, die zijn zo leuk!) om mooie vormen uit te stansen.

Er zijn supergave masks om decoratieve, inktige achtergronden te maken (een set van vier stuks!) Als je ook van mooie achtergrondjes houdt een aanrader, Veel plezier voor een leuk prijsje! Ik vind het zelf heel leuk om ze bijv. samen met spongedaubers te gebruiken.

Er zijn twee mooie embossingfolders met motieven of frames. Superbruikbaar!

Er zijn mooie embellishments voor romantische of vintage werkstukken, mooie Pearls met een elegant metallic randje (ziet er luxe uit!) of mooie zachtglanzende Buttons in de kleur Very Vanilla.

En er is een set met vijf rollen superleuk Washitape. Ideale kleurtjes die overal bijpassen, voor de hipperikken onder ons ;o) Daarvan sla ik zeker wat in! ;o)

Als klap op de vuurpijl is er ook nog die supermooi uitgewerkte stempelset Boys will be Boys. Een ideale set voor kleine maar zeker ook GROTE jongens/mannen! Het is maar net hoe je ze gebruikt. De stempels zijn heel mooi, en je afdrukken zien er uit alsof de afbeeldingen handgeschetst zijn. Stoer en toch heel gedetailleerd! Toevallig ben ik met deze set bezig.... deze keer worden het Project Life kaartjes!

Maar goed, dat is maar wat in me opkomt. Je kunt er natuurlijk alle kanten mee op. Dat is het leuke van stempels!

Tot snel,
Annette

Ben je niet bang voor een echte uitdaging?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!