donderdag 28 augustus 2014

Nieuwe Herfst-Wintercatalogus en hoe-verdien-ik-een-gratis-stempelset?

Daar is hij eindelijk, de nieuwe Herfst-Wintercatalogus....

Foto: Vanaf vandaag kun je bestellen uit de najaars-/wintercatalogus! Nog geen papieren exemplaar in je bezit? Kijk hier digitaal: http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/EU/2014_HolidayCatalog/HolidayCatalog_0714_GB.pdf. Geef vandaag voor 15.00 uur je bestelling door, dan heb je volgende week je spullen in huis en kun je snel aan de slag met bijvoorbeeld je kerstkaarten!

De ontwerpers van Stampin'Up! hebben zichzelf in alle opzichten weer overtroffen! Klassieke, tijdloze, grappige, prachtige, veelzijdige, hippe en originele stempels, ponsen, framelits, papier... en nog veel meer! Echt zulke ontzettend mooie materialen staan er in!  Wat ben ik toch een geluksvogel dat ik hier de komende maanden weer mee mag werken! spelen!

Ik heb al vele papieren exemplaren van deze catalogus mogen uitdelen. Zou jij er ook graag eentje willen? Stuur dan een berichtje via het contactformulier aan de rechterzijde, dan maak ik dat snel in orde voor je!



Kun je niet zolang wachten? Via de link aan de rechterzijde kun je de nieuwe Seizoenscatalogus downloaden en alvast inkijken. Vandaag doe ik voor de liefhebbers meteen een eerste order, dus mocht je iets van jouw wensenlijstje mee willen laten komen, zorg dan dat je bestelling voor 16.00 uur bij mij binnen is! Je kunt dan de komende week al lekker aan de slag met de nieuwe materialen!

Maar.. er is meer!

 

Je kunt namelijk een exclusieve, gratis stempelset verdienen als je in de periode vanaf nu tot en met 31 oktober een Stampin'Up! party of workshop bij je thuis houdt. Ik kom daarvoor graag naar je toe met alle workshopmaterialen, stempels, en andere benodigdheden. Als de bestellingen die hier uit voortkomen minimaal 300 euro bedragen krijg je deze speciale set gewoon zomaar kado!  DIt aanbod geldt NAAST de gebruikelijke Hostesskadoos die je zelf mag uitkiezen als de bestellingen tijdens je workshop daarvoor voldoende zijn. Het is dus extra!
Een Kijkkast-workshop of -party bij je thuis kun je natuurlijk, in overleg met mij, naar jouw wensen, en die van je gasten, invullen. Een project, een thema of juist technieken: Er is heel veel mogelijk! 
Nieuwsgierig naar deze gratis te verdienen stempelset? 
Dit is hem.  (naar keuze in Woodmounted of Clearmountedversie) Een prachtige, bruikbare set!



Heb je zin in zo'n gezellige creatieve stempelochtend, -middag of -avond bij je thuis? Neem dan gerust, geheel vrijblijvend, contact met mij op.

Natuurlijk kun je ook even in de workshopagenda kijken! Daar staan al een aantal unieke kerstworkshops en andere workshops op, en de meesten hiervan zijn ook bij jou thuis als party te geven. De agenda breidt zich nog steeds uit, dus vergeet niet regelmatig even te checken. ;o)

Veel kijkplezier met/in de nieuwe Herfst-Wintercatalogus!

1 opmerking :

  1. het zijn teeeeeƩ veel leuke dingen die ze weer aanbieden.....zucht

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!