woensdag 11 juni 2014

De Nieuwe Weekly Deals!

Vanmorgen zijn de nieuwe Weekly Deals weer bekend gemaakt! Kijk eens hoe leuk!

Er zitten diverse grote favorieten van mij bij!

 


Misschien is het nog leuk om te weten dat bij de embossingfolders ook geweldige bijpassende Framelits zijn! Ik gebruik ze zelf heel graag op kaarten maar ook voor de flappen van decoratieve enveloppen (zoals kadoenveloppen)
De andere artikelen spreken voor zich. Ik ga zeker voor nog wat van mijn favoriete Modern Medley papier en het superzomerse Quatrefancy papier! Ook de Vintage Trinkets wil ik natuurlijk niet missen ;o) Hee VINTAGE daar ben ik gek op! En het subtiele Silver Glimmer Paper is ook onmisbaar.... De digitale kit is ook heel gaaf vintage... Leuk ook voor je digitale fotoboek!


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!