woensdag 28 mei 2014

Wat is het toch supergaaf om dit te mogen doen!


Ik vrees dat ik saai ga worden maar het is echt waar: Ik heb er enorm veel plezier in Stampin'Up Demonstratrice te zijn! En ik doe het niet alleen want wat leuk is wil je delen.


Wat ben ik trots op het feit dat een aantal echt leuke, enthousiaste, creatieve meiden zich hebben aangesloten bij ons team van Stampin'Up! Demonstratrices!

Ze werden, naar hun zeggen, aangetrokken door het grote enthousiasme waarmee ik dit doe, en ik kan jullie vertellen dat het me geen enkele moeite kost om enthousiast te zijn, aangezien het een van de leukste dingen is die ik in mijn leven gedaan heb!

Het heeft in heel veel opzichten mijn leven verrijkt! 

Heb je er ook al eens aan gedacht om demonstratrice te worden? Had je bedenkingen of aarzelingen doordat je dacht dan van alles te "moeten"?

Nou geloof mij, je moet (bijna) helemaal niks! Er zijn natuurlijk een paar regels en afspraken maar die zijn zo vanzelfsprekend dat ik er nooit last van gehad heb. En je kunt het zo invullen als je zelf wilt! Ook als je bijvoorbeeld alleen demo wilt worden om de korting op je eigen aankopen en de bijkomende voordeeltjes is dat prima! En mocht je op een gegeven moment willen of moeten stoppen is er geen gedoe, dat kan gewoon, en dan volgt er geen narigheid oid. Kleine lettertjes zijn er niet, en je bent je eigen baas. Je kunt het dus zelfs alleen proberen en dan kijken of je er mee wilt doorgaan.

Er is nu een tijdelijke, supergunstige actie, die slechts vier weken geldig is. je kunt namelijk kiezen voor de "gewone" instapregeling, maar ook voor de tijdelijke optie: Je kunt nu ook instappen voor 65 euro ( en dan zelf je startpakket uitkiezen, van producten naar je eigen smaak twv 70 euro!!!) en krijgt daarbij gratis je businesspakket met catalogi, bestelformulieren ed, welke ook al een waarde heeft van 60 euro.

Over bijkomende voordeeltjes gesproken..... je krijgt als demo korting op je bestellingen, kunt gratis stempelsets verdienen, kunt per 1 juni al preorderen uit de nieuwe catalogus! (YES!) en komt als je bij ons inschrijft in een echt gezellig, creatief en enthousiast team van mensen die gek zijn op wat ze doen! Geen geduw en geen gezeur, wel heel veel plezier, voldoening en mooie dingen maken!

Leuke extraatjes, zoals een reis naar Engeland, teamdagen, Landelijke Stampin'Up!dagen, en heel veel leuke, gezellige nieuwe vrienden zijn mij het afgelopen jaar ten deel gevallen.... Ja, zo kan het zomaar lopen!

Echt helemaal NIET vervelend hoor! :0)

Mocht je je nu eens helemaal vrijblijvend willen orienteren, en eerlijk alle ins en outs willen horen, en kijken of het iets voor jou zou zijn, neem dan gerust contact met me op! Ik zal je graag, volledig en eerlijk informeren. Je bent van harte welkom!




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!